Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou goed kunnen, er zijn er hier nogal wat wandelaars die houden van gezellige babbels met het hoertje.
Men spreekt altijd van roddeltantes maar er zijn dus blijkbaar ook roddelnonkels.

Nu schiet het me te binnen dat er wel eens eentje begonnen is tegen mij over een forum ( niet dit).
Eerst gaaf ze me complimenten over wat ik geschreven had, en na een volgend bezoek waarover ik gerapporteerd had, schoot ze de straat op om mijn huid vol te schelden ....
Forum leden verklikken voor op een goed blaadje te kunnen staan met de dames.
 
Dan gaat het waarschijnlijk niet via Girlsreview zijn dat ze je herkend hebben ....

Hier laat je bitter weinig los over je bezoeken, behoudens wat algemeenheden en het feit dat ze niet willen dat je over hen schrijft.
En de bizarre reden waarom je geen reviews schrijft heb je al uitgelegd, dat hoeft ook niet meer hoor.
 
Die zijn er zeker bij. Persoonlijk begin ik zelf nooit over de fora. Maar er zijn toch dames die mij op de fora herkend hebben en daar dan over beginnen en/of de fora in het algemeen.
De meeste dames kunnen geen nederlands lezen of schrijven. Daar hebben ze altijd iemand voor nodig voor dat te vertalen. En als je zelf niet over begint gaan zij er ook niet over praten. En ze zien ook niet aan je gezicht dat je lid bent of niet.
 
De meeste dames kunnen geen nederlands lezen of schrijven. Daar hebben ze altijd iemand voor nodig voor dat te vertalen. En als je zelf niet over begint gaan zij er ook niet over praten. En ze zien ook niet aan je gezicht dat je lid bent of niet.
Er is ook altijd nog zoiets als Google translate. Dat wordt veelvuldig gebruikt door de dames om de fora te volgen. Sommige dames hebben zelfs zelf een account en reageren ook af en toe.
Er zijn echt wel goede vertaal-apps via hun smartphone.
Iemand nodig hebben ze niet volgens mij.
Inderdaad, buiten af en toe wat extra uitleg, vooral als er wat typische belgische woorden gebruikt zijn, of andere "aparte" spreuken.
 
Maar er zijn toch dames die mij op de fora herkend hebben en daar dan over beginnen en/of de fora in het algemeen.
en was dat op een positieve manier, of meer verwijtend ?
De meeste raamdames houden volgens mij niet zo van die fora, en met name degene die bekend staan dat ze een slechte of middelmatige service verlenen.
 
en was dat op een positieve manier, of meer verwijtend ?
De meeste raamdames houden volgens mij niet zo van die fora, en met name degene die bekend staan dat ze een slechte of middelmatige service verlenen.
Waarschijnlijk sturen de dames ook informatie door naar elkaar . Ze houden elkaar ook wel op de hoogte wie er aan het wandelen is . Wie betrouwbaar is of niet of bij wie ze al problemen mee hebben gehad. Het zijn tenslotte allemaal collega's onder elkaar . Zij denken ook aan hún veiligheid.
 
en was dat op een positieve manier, of meer verwijtend ?
De meeste raamdames houden volgens mij niet zo van die fora, en met name degene die bekend staan dat ze een slechte of middelmatige service verlenen.
Positief. Ze herkenden mij omdat ik waarheidsgetrouwe recensies schreef.
Waarschijnlijk sturen de dames ook informatie door naar elkaar . Ze houden elkaar ook wel op de hoogte wie er aan het wandelen is . Wie betrouwbaar is of niet of bij wie ze al problemen mee hebben gehad. Het zijn tenslotte allemaal collega's onder elkaar . Zij denken ook aan hún veiligheid.
Klopt volledig. Ze houden elkaar op de hoogte wie betrouwbaar zijn, en wie ze beter kunnen weigeren. Ze communiceren minstens evenveel over ons dan wij over hun.
 
Positief. Ze herkenden mij omdat ik waarheidsgetrouwe recensies schreef.

Klopt volledig. Ze houden elkaar op de hoogte wie betrouwbaar zijn, en wie ze beter kunnen weigeren. Ze communiceren minstens evenveel over ons dan wij over hun.
Hoe weet je dit allemaal @Janus ?
Er zijn zoveel dames , en er zijn er bij die kennen geen enkele conculega omdat ze het niet interesseert.
 
Beter spreken van een " schoene preute" dan van een mooie vagina. Om eens wat te noemen.
Ik heb nog les gekregen van wijlen pater Versteylen.
Hij sprak over

neuken: de diepste draai
handmatig bevredigen : hemelen
een stijve krijgen : zweven
hoer: ledikantwerkster
sperma: zaligeid
schaamhaar: het tuintje
hoer: ledikantwerkster
het meisje had een bootje en de jongen een mast
enz ...

Maar de Luc was een Jezuiët , letterlijk en figuurlijk, en ik mag die niet echt.
 
Als je waarheidsgetrouwe recensies schrijft zie ik eigenlijk niet in waarom je zou willen dat ze niet verstaan- of vertaalbaar zijn voor de dames en hun collega's.
Wanneer je recht in je schoenen staat is dat toch geen probleem?

Dames die je zouden weigeren wegens een slechte recensie? Waarom zou je er nog willen langs gaan in de eerste plaats?
 
Hoe weet je dit allemaal @Janus ?
Er zijn zoveel dames , en er zijn er bij die kennen geen enkele conculega omdat ze het niet interesseert.
Omdat me dat vertelt is.

Één van de dames die mij herkent had aan mijn eerlijke waarheidsgetrouwe recensie zei ook dat ik het precies geschreven had zoals het gegaan was en zoals zij het ook ervaarde.

Ook dat onderling over ons communiceren is me verteld, en heb ik ook al meegemaakt. Dat de ene dame die ik op dat moment ga bezoeken zegt dat ze met haar vriendin die ik ook bezoek aan het appen is, onder andere over mij, en ook dat ze haar vriendin zegt te moeten stoppen omdat ik binnen sta.
 
Als je waarheidsgetrouwe recensies schrijft zie ik eigenlijk niet in waarom je zou willen dat ze niet verstaan- of vertaalbaar zijn voor de dames en hun collega's.
Wanneer je recht in je schoenen staat is dat toch geen probleem?

Dames die je zouden weigeren wegens een slechte recensie? Waarom zou je er nog willen langs gaan in de eerste plaats?
Het is niet dat ik wil dat ze me niet verstaan hoor. Het is gewoon hoe ik schrijf over mijn bezoeken.
Ik schrijf niet :
- Ik ben er geweest voor geile sex, pijpen, neuken en beffen, en ze teasde me ook geil
-lekker kinky met erotiek uurtje met haar gehad
-lekker half uurtje gehad met haar, doet actief mee, lekker hoor, standjes en blowjob

Of de hoerjes nu wat ik schrijf verstaan of niet, maakt me echt niet uit

En zoals hier al eerder geschreven. Er lopen in het SKW genoeg types rond die de hoertjes alles wel proberen uit te leggen wat er geschreven wordt over hen mochten ze het niet helemaal snappen.

En je gaat het mss niet geloven, er is nog geen enkele geweest waar ik niet binnen mocht.
 
De meeste dames kunnen geen nederlands lezen of schrijven. Daar hebben ze altijd iemand voor nodig voor dat te vertalen. En als je zelf niet over begint gaan zij er ook niet over praten. En ze zien ook niet aan je gezicht dat je lid bent of niet.
Google translate kennen ze allemaal, maar fora hebben beperkt invloed, vd meeste dames wordt hooguit 1 recensie per 2 weken geschreven of minder, en hoeveel klanten hebben ze per week?
 
Terug
Bovenaan Onderaan