Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onverstelbaar, al op 8 augustus 2021 (ja, 2021) heeft Vertongen een permanente ban gekregen.
Gelukkig helpen Janus, Spoetnik en Hollebolleke telkens onopvallend aan zijn ontmaskering!
Op welke manier? Ja, dat zijn de kneepjes van het vak van een actieve onderzoeksjournalist

Antwoord op deze vraag: Wie zorgt voor de planten op Ina's werkkamer, als ze op vakantie is.?
Volgens het bevoegd gezag geschiedt dit in strijd met de huurregels!
Man gij kunt drama maken. Wa maakt da nu uit wie hij was of is. Stop er is gewoon mee mee da gezaag
 
Man gij kunt drama maken. Wa maakt da nu uit wie hij was of is. Stop er is gewoon mee mee da gezaag
Dat is helemaal geen gezaag Boyken !

Je kan je wel vragen stellen over iemand die hier actief is, en sinds de oprichting van het forum zeker meer dan 20 accounts heeft aangemaakt (waarvan er zeker en vast nog actief zijn en een groot deel verbannen zijn ) .
En of hij dan vaak correcte info geeft en bepaald dingen bij het rechte eind heeft doet totaal niet ter zake.

Beter nog dan, je kan je hier vragen bij stellen is, je moet je hier vragen bij stellen.
 
Dat is helemaal geen gezaag Boyken !

Je kan je wel vragen stellen over iemand die hier actief is, en sinds de oprichting van het forum zeker meer dan 20 accounts heeft aangemaakt (waarvan er zeker en vast nog actief zijn en een groot deel verbannen zijn ) .
En of hij dan vaak correcte info geeft en bepaald dingen bij het rechte eind heeft doet totaal niet ter zake.

Beter nog dan, je kan je hier vragen bij stellen is, je moet je hier vragen bij stellen.
Inderdaad, Boy22 en Likker69 willen het werkelijke probleem niet benoemen!

Gelukkig heeft de forumleiding keihard ingegrepen!
 
Laatst bewerkt:
Graag een apart topic maken dan kunnen jullie tot in den treuren zo voort doen. Ondertussen kunnen de normale, volwassen mensen gewoon verder informatie uitwisselen naar eigen behoefte en goeddunken zonder dit oeverloos gelul.
 
vroeger had je nog vaak in de dagshift & nachtshift , nederlandstalige dames zitten , die tijd is precies ook gedaan .. heel soms nog eens zoals ik overlast had in de nacht maar het is zeldzaam , weten julie soms of er nog zijn ? want ik ben er geen meer gepaseerd tijdens mijn wandelingen daar
Ik heb het gevoel dat dit veel te maken heeft met de economie. Als vrouwen van de Lage Landen goed kunnen verdienen met reguliere werk, gaan ze minder enthousiast zijn over seks werk.

Het valt toch wel op dat de meeste dames in het SKW uit heel arme landen komen.

Als de economie in de Lage Landen ooit crasht en er massaal job verlies is, zou ik niet verbaasd zijn als er weer plots een paar Nederlandstalige dames in het SKW werken. Of misschien zitten die dames nu gewoon op OnlyFans?

Hoe dan ook, zeker als je alleen kijkt naar de aandelenmarkt als indicator van economische gezondheid in het Westen, zijn de voorbije decennia toch wel heel goed geweest. Weeral, als de markten ooit crashen, is het mogelijk dat we Nederlandstalige vrouwen achter de ramen zien.

Ik kan zeker geloven dat weinig dames dit werk doen omdat ze het echt graag willen doen, meeste doen het omdat ze zo meer verdienen dan hun andere carrière opties.
 
Hoeveel paarden hedde gij jong?
Ik vertaal dit in goed Vlaams/Nederlands: Hoeveel noten heeft U nog achter de hand?

Ik blijf in de kern bij de inhoudelijke discussie.

Die was: Mag iemand met vele bans, nog een account hebben op dit prachtige forum.?

Mijn mening is bekend!

Op het moment, die hij terugkeert, zal ik hem opnieuw aan de hoogste boom opknopen!
Zodat hij alvast kan voorbereiden op een nieuw vuuroffensief!

EINDE, EINDE, EINDE, EINDE, EINDE, PUNT UIT, EINDE, EINDE, EINDE, EINDE SLOT EROP!
 
Terug
Bovenaan Onderaan