Voormalig lid 19396
Stamgast
Maar nu zullen we nooit weten wat dat extra was...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlles wordt duurder, sigaretten, winkelkarretje , benzine enz . Wat schiet er dan nog over als je een dame wil bezoeken ? Het is tegenwoordig een luxe als je zelf wil verwennen door een meisje van plezier.. Het is en blijft een kostelijke hobby naar de meisjes gaan . Dan is het logisch dat er minder omzet is voor de dames.OVerdag weinig dames maar wel de betere en beter uitziende. Het is overal moeilijk nu voor de dames qua minder omzet
Dat er in de dag minder meisjes aanwezig zijn is helaas een feit.OVerdag weinig dames maar wel de betere en beter uitziende. Het is overal moeilijk nu voor de dames qua minder omzet
Anna, (stevig gebouwd met prachtige borsten) is na haar vakantie nu weer aan het werk!Enig idee of Anna nog aanwewig is momenteel ? Zit normaal op Schipperstraat 22/1. Verre verplaatsing voor mij vandaar dat ik het even navraag
Morgen zal een leuke dag zijn!Anna, (stevig gebouwd met prachtige borsten) is na haar vakantie nu weer aan het werk!
Vraag dan morgen haar gsm nummer. Dan ben je zeker dat ze er is . Als je haar nog wil bezoeken in de toekomst.Morgen zal een leuke dag zijn!
Inderdaad, heb ik normaal maar vermoed dat ze nu een ander nummer heeft of iets is misgelopen aangezien ik haar niet meer zie op whats app. Dacht dat ze mss gestopt of verhuisd was.Vraag dan morgen haar gsm nummer. Dan ben je zeker dat ze er is . Als je haar nog wil bezoeken in de toekomst.
Ga uit van cash (er zijn allicht een paar uitzonderingen)Hi, wellicht gekke vraag. Kan ik pinnen bij de dames in SKW of VT? Of gaat alles cash?
PayconiqHi, wellicht gekke vraag. Kan ik pinnen bij de dames in SKW of VT? Of gaat alles cash?
jammer maar dank voor je snelle reactieGa uit van cash (er zijn allicht een paar uitzonderingen)
ja? wordt dat veel gebruikt?Payconiq
Daar kan ik niet op antwoorden. Dat weet ik zelf niet dat je kan betalen via payconiq ?jammer maar dank voor je snelle reactie
ja? wordt dat veel gebruikt?
Er zijn zeker dames waar je met je smartphone kan betallen, als het er veel zijn weet ik niet, maar onlangs had ik bij Carina de mogelijkheid om via m'n smartphone nog bij te betalen, toen ik haar vertelde dat ik nog maar 50 € cash op zak had.Hi, wellicht gekke vraag. Kan ik pinnen bij de dames in SKW of VT? Of gaat alles cash?
Weet iemand wie deze zijn in de nachtshift?
- VL 14/1: bruin (?) haar, fijn dingske, ziet er een rustig type uit, heeft wel iets