Foto staat er nog hoorFoto is van Schippersstraat 4.
Edit: foto is al weer verdwenen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFoto staat er nog hoorFoto is van Schippersstraat 4.
Edit: foto is al weer verdwenen.
Op de foto huisnummer 4 dan linkse raamhaha raad het raam.
volgens mij niet VGL 6 , rechts ervan is nog een raam
Ik ben altijd correct met mijn afspraken en voor af te rekenen ook ..Dat klopt. Alleen zitten op een forum altijd "toevallig" alleen maar klanten die zelf heel correct zijn tegenover de dames, naar eigen zeggen dan.
zou het deze kunnen zijn ?Op de foto huisnummer 4 dan linkse raam
Weer gevonden. Waarschijnlijk te veel berichten op korte tijd, en niet ver genoeg terug gescrolled. Is zoals Brouwer02 en ik al schreven inderdaad Schippersstraat 4.Foto staat er nog hoor
zou het deze kunnen zijn ?
Recensie - Eva Marokkaanse,Schippersstraat 4/3
Gisteren na lang rondwandelen bij deze marrokaanse Eva binnengestapt.Slechtste ervaring tot nu toe,het begon Allemaal goed.Ze babbelt leuk is vriendwlijk en ziet er wel geil uit.Ik dacht ok 100 voor pzc en klaarkomen op de borsten. Eenmaal op bed begon de miserie. Ze gaf me een weliswaar lekkere...www.girlsreview.nl
Even nagekeken adres is vingerlingstraat 4 linkse raam zat ze. Was een blonde, natuurlijke borsten handje vol.
Jouw gebruik van het woord 'fout' vind ik van de pot gerukt. Het is niet omdat iemand een gedrag vertoont waar je niet mee instemt, dat daarom dat gedrag in jouw ogen als FOUT kan bestempeld worden.Als de dame niet van je houding gediend is doe je in haar ogen iets fout, en zal je ook niet met haar overeen komen omdat ze dat ook zal laten merken.
Het is niet dat ik het als fout zie. Dat heb je verkeerd geïnterpreteerd. Het is dat de de dame die er mee geconfronteerd wordt en er niet van gediend is het als fout ziet.Jouw gebruik van het woord 'fout' vind ik van de pot gerukt. Het is niet omdat iemand een gedrag vertoont waar je niet mee instemt, dat daarom dat gedrag in jouw ogen als FOUT kan bestempeld worden.
Dat zou wel kunnen indien een gedrag strafbare feiten vertoont, maar louter niet instemmen met een gedrag, dit gedrag dan ook FOUT noemen is een brug te ver.
Dat is inderdaad al een goed begin, maar er spelenmeer zaken mee. Het is uiteraard of zij over normaal doe en vriendelijk zijn hetzelfde denkt als de klant. Als ik kijk naar de normen en waarden die de jeugd van tegenwoordig hanteert, en de normen en waarden waar ik mee opgegroeid ben. Dat is dag en nacht verschil. En vrijwel alle dames komen uit een heel andere cultuur dan wij.Zo lang dat je normaal doet en vriendelijk zijt tegen haar ben je nooit in fout . Zo pak ik toch aan . Dan kan je toch geleidelijk een band mee opbouwen. En af en toe eens complimentje geven .
De meeste komen uit een andere cultuur. Toch zijn er altijd punten die je altijd kan breken . Tenslotte zij zijn op ons grondgebied.Dat is inderdaad al een goed begin, maar er spelenmeer zaken mee. Het is uiteraard of zij over normaal doe en vriendelijk zijn hetzelfde denkt als de klant. Als ik kijk naar de normen en waarden die de jeugd van tegenwoordig hanteert, en de normen en waarden waar ik mee opgegroeid ben. Dat is dag en nacht verschil. En vrijwel alle dames komen uit een heel andere cultuur dan wij.
Kan je niet vermijden, soms hebben ze er ook gewoon geen zin in. En dat vertellen ze natuurlijk niet aan de deurBen vandaag voor de eerste keer langs gegaan bij een dame, zij heeft mij 100 euro aangerekend voor pijpen met condoom, doggy en missionaris, was snel buiten want zij had geen zin in echt neuken. Ze heeft mij zitten aftrekken totdat ik klaarkwam. Ben ik in het zak gezet op hier 100€ voor te betalen? Hoe kan ik dat in de toekomst vermijden, had op voorhand duidelijk afgesproken enkel blowjob maar eens binnen zij ze dat neuken gratis was... Met dit als gevolg...
Als ervaren wandelaar herken je dat meteen. En €100 voor alleen pmc moet je nooit accepteren. Zelfs geen gewone snelle s&f. Voor €100 moet je een half uur krijgen, of een quicky met extra's zoals pzc of anaal.Kan je niet vermijden, soms hebben ze er ook gewoon geen zin in. En dat vertellen ze natuurlijk niet aan de deur
Komt in deze buurt toch zelden voor, velen hebben een goeie reputatie en voor 50 euro ben je hier meestal beter dan elders, en sommige dames zeggen zelfs 50 voor 20 minuten.Kan je niet vermijden, soms hebben ze er ook gewoon geen zin in. En dat vertellen ze natuurlijk niet aan de deur
Great! Can you recommend someone? Thank you in advance!Ja, det finns några.
Maria VT 33.Great! Can you recommend someone? Thank you in advance!
i understand she is not there until August. Can you recommend someone else? Prefer with quite big tits.Mary VT 33.
Hi! Are there any 45+ ladies worth visiting in Antwerpen?
It is not Mary from VT 35, she is under 40 and away untill august. I mean Maria VT 33. She is at work. I saw her saturday. She is very good, but not really big tits.i understand she is not there until August. Can you recommend someone else? Prefer with quite big tits.
Weet iemand of Georgiana(?) hier nog actief is? Stond vroeger op de SS ergens tussen nummer 30 en 40. Spontane Roemeense van rond de 25/30.
Thx!
Thx voor de reactie. Had al zo'n vermoeden.Stond vroeger op SS34/3, maar is al van voor corona verdwenen. Ik heb eens opgevangen dat ze zou gestopt zijn.