Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben wss niet zo slim als u dan, maar ik kan het uit zijn formulering niet opmaken nee.Wat denk je zelf, € 150 voor een uur trio?
Het is €150 per dame.Ik ben wss niet zo slim als u dan, maar ik kan het uit zijn formulering niet opmaken nee.
Hartelijk bedankt voor je tips!Voor het type dat je zoekt, kan ik je zeker Karina, Schippersstraat 22/3 aanbevelen. Mooie, grote, echte borsten, heel vriendelijk en neemt graag haar tijd.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat ik die vrouwen hun naam alweer vergeten ben als ik de deur buitenwandel, en achteraf ben ik ook niet heel zeker welke nummer ze stond. Dus plaats ik liever niets ipv verkeerde vrouwen een review te gevenMisschien had je meer respons gekregen op jouw vraag, indien je zelf een recensie had geschreven over die vorige bezoekjes.
Er is een namelijk een uitdrukking: geven en nemen of is het geven en krijgen ...
Ja, dat was dat petite meisje uit Tsjechië niet? Toen een van de populairste meisjes. Was nog puur en onversneden toen. Nu dus in Brussel, ocharme geen verbetering voor haar en ook uit beeld hier.Deze avond was ik in Brussel in de Aarschotstraat op nummer 30 zag ik Barbara staan die vroeger in het SKW werkte (die een hele tijd op VT1 stond)
Toppertje, lieve sociale dame met een heerlijke service.Weet er iemand wie dat meisje is in de verversrui 9/4 is?( Nacht)
Ziet er wel een toffe uit
Zij had een zwart rokje aan.
Merci voor de infoToppertje, lieve sociale dame met een heerlijke service.
Onlangs verhuisd van VGL 8 naar VVR 9/4 en al enkele malen bezocht.
Ze mag me nog verwachten als het me past nog eens in skw te geraken.
Soit, voor mij een topper wat niet wil zeggen dat jou hetzelfde zal overkomen, smaken verschillen.
Bedoelen jullie hiermee jasmin op de vvr 9 k5 ? want die staat regelmatig in een zwart rokje?Toppertje, lieve sociale dame met een heerlijke service.
Onlangs verhuisd van VGL 8 naar VVR 9/4 en al enkele malen bezocht.
Ze mag me nog verwachten als het me past nog eens in skw te geraken.
Soit, voor mij een topper wat niet wil zeggen dat jou hetzelfde zal overkomen, smaken verschillen.
VVR 9 heeft als ik het goed voorheb maar 4 ramen. Vandaar ik dacht dat het om deze dame zou gaan.Bedoelen jullie hiermee jasmin op de vvr 9 k5 ? want die staat regelmatig in een zwart rokje?
Sinds de verbouwing heeft VVR 9 5 ramen.VVR 9 heeft als ik het goed voorheb maar 4 ramen. Vandaar ik dacht dat het om deze dame zou gaan.
Gewoon vragen, zullen er genoeg zijnIemand die weet of er dames in zijn voor mvm trio?
Droeg ze een bril?Weet er iemand wie dat meisje is in de verversrui 9/4 is?( Nacht)
Ziet er wel een toffe uit
Zij had een zwart rokje aan.
Het is het meest rechtse raam,en zij draagt een bril.Droeg ze een bril?
Wat verwarring over vvr 9 raam 4 of 5, foute inschatting van mijn kant. Waar ik over sprak betreft het meest rechtse raam en draagt idd een leren rokje
Die aan de ingang stond van VT kant VVR ? Dat is een Roemeense hoor. Vaak bij geweest en leuke tijden mee gekend. Zeg dat ze terugkomt, ben nooit in BXL.Ja, dat was dat petite meisje uit Tsjechië niet? Toen een van de populairste meisjes. Was nog puur en onversneden toen. Nu dus in Brussel, ocharme geen verbetering voor haar en ook uit beeld hier.
Ok dan mag je mijn melding als 'waarheid' aanzien. Dat is zeHet is het meest rechtse raam,en zij draagt een bril.
Is er soms een resentie geschreven over jasmin?Ok dan mag je mijn melding als 'waarheid' aanzien. Dat is ze
Is er soms een resentie geschreven over jasmin?
Ben wel benieuwd,of zij extras doet.
Gewoon vragen als je een praatje maakt met haar, heb je geen recensies voor nodigIs er soms een resentie geschreven over jasmin?
Ben wel benieuwd,of zij extras doet.