Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor het type dat je zoekt, kan ik je zeker Karina, Schippersstraat 22/3 aanbevelen. Mooie, grote, echte borsten, heel vriendelijk en neemt graag haar tijd.
Hartelijk bedankt voor je tips!
Misschien had je meer respons gekregen op jouw vraag, indien je zelf een recensie had geschreven over die vorige bezoekjes.

Er is een namelijk een uitdrukking: geven en nemen of is het geven en krijgen ...
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat ik die vrouwen hun naam alweer vergeten ben als ik de deur buitenwandel, en achteraf ben ik ook niet heel zeker welke nummer ze stond. Dus plaats ik liever niets ipv verkeerde vrouwen een review te geven

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet er iemand wie dat meisje is in de verversrui 9/4 is?( Nacht)
Ziet er wel een toffe uit
Zij had een zwart rokje aan.
Toppertje, lieve sociale dame met een heerlijke service.
Onlangs verhuisd van VGL 8 naar VVR 9/4 en al enkele malen bezocht.
Ze mag me nog verwachten als het me past nog eens in skw te geraken.

Soit, voor mij een topper wat niet wil zeggen dat jou hetzelfde zal overkomen, smaken verschillen.

Soit, voor mij een topper wat niet wil zeggen dat jou hetzelfde zal overkomen, smaken verschillen.
Merci voor de info
Ga haar dan haar wel eens een bezoekje brengen.

Bedoelen jullie hiermee jasmin op de vvr 9 k5 ? want die staat regelmatig in een zwart rokje?

Ja, dat was dat petite meisje uit Tsjechië niet? Toen een van de populairste meisjes. Was nog puur en onversneden toen. Nu dus in Brussel, ocharme geen verbetering voor haar en ook uit beeld hier.
Die aan de ingang stond van VT kant VVR ? Dat is een Roemeense hoor. Vaak bij geweest en leuke tijden mee gekend. Zeg dat ze terugkomt, ben nooit in BXL.

Is er soms een resentie geschreven over jasmin?
Ben wel benieuwd,of zij extras doet.

Vroeger stond ze op VGL 14/1, maar het is zeker de deze

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan