swtdisposition
Stamgast
De zoekfunctie hier op het forum gebruiken, en je gaat de ervaringen gemakkelijk vinden.En heeft iemand daar wat info of ervaringen over?
Spoiler: de meesten zijn positief
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe zoekfunctie hier op het forum gebruiken, en je gaat de ervaringen gemakkelijk vinden.En heeft iemand daar wat info of ervaringen over?
En heeft iemand daar wat info of ervaringen over?
Hobbywandelaars zijn toch ook personen, die iets missen in hun sexrelatieleven!Het vermoeden dat bij mij dan weer leeft, is dat er behalve de normale hobbywandelaars ook een aantal gasten rondlopen die weinig alternatieven hebben om aan seks te geraken, tenzij er zelf een snok aan te geven.
Geen idee. Een hobby is een hobby, en dat is iets dat kleur aan het leven geeft. Geen indicator van iets dat je mist. Wandelen is zo een hobby. Het is een foute veronderstelling dat enkel mannen die iets missen, naar de meisjes gaan.Hobbywandelaars zijn toch ook personen, die iets missen in hun sexrelatieleven!
Wat je verstaat onder het woord respectloos, is me een raadsel in erectie, maar als er hier ene op het forum zit, die wandelen in het algemeen promoot, en in het bijzonder ook in het SKW, dan ben ik het wel.Met deze respectloze opmerking jaag je de laatste wandelaars mogelijk weg uit het SKW!
Niet iedereen die iets leuk vindt, is daaraan verslaafd. Je kan best al eens graag een pintje drinken zonder aan alcohol verslaafd te zijn. Gelukkig maar. Het zijn gewoonlijk de verslaafden zelf die het zo normaal vinden wat ze doen, dat zij denken dat anderen ook in hetzelfde schuitje zitten.Of kan je absoluut niet zonder de DVP-wereld, dan is daar een woord voor!
Het woord respectloos was geen juiste omschrijving, daarom had ik het al verwijderd!Geen idee. Een hobby is een hobby, en dat is iets dat kle
Wat je verstaat onder het woord respectloos, is me een raadsel in erectie, maar als er hier ene op het forum zit, die wandelen in het algemeen promoot, en in het bijzonder ook in het SKW, dan ben ik het wel.
Met dank, want het was idd geen juiste omschrijving.Het woord respectloos was geen juiste omschrijving, daarom had ik het al verwijderd!
ik kom allang bij een vaste dame en heb die nog nooit horen klagen maar die heeft er ook geen reden toe omdat ze veel terugkerende klanten heeft. Dus als je service goed is behoud je de klanten en moeten de dames die veel klagen over klanditie maar bij zich zelf te raden gaan waarom de klanten weg blijven.Inderdaad. Wij stoppen met een dame bezoeken omdat we wat anders willen, en ontdekken een nieuw toppertje dat we dan regelmatig gaan bezoeken. En bij de dames werkt het precies hetzelfde. Zij verliezen een vaste klant, die elders gaat, en ze krijgen er een nieuwe vaste klant voor terug.
Het is zoals Hollebolleke zegt, als ze niet of maar net rondkomen vertrekken de dames. En aangezien de meesten nog steeds blijven, mag je aannemen dat ze nog steeds (ruim) meer verdienen dan wij met een gewone job.
Vanmiddag nog gezienDie is bijna alle dagen aanwezig, soms stopt ze vrij vroeg
Schippersstraat 36/2
Het is net omdat ze heel goed weten wat ze met hun leven willen aanvangen, dat zij daar gedurende bepaalde periodes centjes komen verdienen, die in hun arm thuisland minder vlot binnen te rollen zijn. Tussen hun werkperiodes in, zeggen de wandelaars dat die vrouwen 'met verlof' zijn, of 'op vakantie'. Wat ze dan allemaal doen, zie je als wandelaar niet.Sommige vrouwen/shemales lijken daar ook te zitten omdat ze ook verder niet weten wat ze met hun leven aan moeten.
Dat komt omdat er mensen zijn die andere voorkeuren hebben dan jij. Sommige dames die ik afschuwelijk vind, worden (ook hier) door anderen ogevoerd als toppertjes. Dan denk ik gewoon: iedereen gelukkig. We hebben keuze.Dan mogen er wel 60 ramen bezet zijn , bij zeker 30 draai je spontaan je kop weg. Die zouden jou moeten betalen om binnen te gaan.
Blijft verbazend hoe die de raamhuur betaald krijgen.
Nice. Wat zijn haar looks?
Dus ook jij vind dames afschuwelijk .Het is net omdat ze heel goed weten wat ze met hun leven willen aanvangen, dat zij daar gedurende bepaalde periodes centjes komen verdienen, die in hun arm thuisland minder vlot binnen te rollen zijn. Tussen hun werkperiodes in, zeggen de wandelaars dat die vrouwen 'met verlof' zijn, of 'op vakantie'. Wat ze dan allemaal doen, zie je als wandelaar niet.
Dat komt omdat er mensen zijn die andere voorkeuren hebben dan jij. Sommige dames die ik afschuwelijk vind, worden (ook hier) door anderen ogevoerd als toppertjes. Dan denk ik gewoon: iedereen gelukkig. We hebben keuze.
Deftige kennis van het Nederlands? Wie zegt dat die dames mordicus in Antwerpen willen werken. Gesteld dat we Aaaaantwaaarps as model stelle veur deftig Nederlaaands heej.Ik beweer niet dat ik het opleidingsniveau van alle dames ken, behalve dan van enkele 'vaste'. Maar zelfs met een master kan je zonder deftige kennis van het Nederlands (wat geen enkele dame daar heeft) hier niet aan een deftige job geraken.
Deftige kennis van het Nederlands? Wie zegt dat die dames mordicus in Antwerpen willen werken. Gesteld dat we Aaaaantwaaarps as model stelle veur deftig Nederlaaands heej.
Er zijn bv heel wat Roemenen die vrij goed Frans spreken. Romaanse taal he... snap je? België is niet enkel Nederlandstalig toch?
Enne... wat is een 'deftige' job Jaikkezelf? Noem zo eens wat voorbeelden dan...
Heb jij al eens Frans gesproken met een dame uit het SKW? Ik wel ... of toch geprobeerd. Dat Roemeens een romaanse taal is weet ik ook wel, maar dat betekent ook niet dat een Waal of Fransman vlot Roemeens spreekt hé. De meeste Roemenen hebben een beperkte basiskennis van het Frans, ook al omdat de kwaliteit van het onderwijs daar te wensen overlaat.Deftige kennis van het Nederlands? Wie zegt dat die dames mordicus in Antwerpen willen werken. Gesteld dat we Aaaaantwaaarps as model stelle veur deftig Nederlaaands heej.
Er zijn bv heel wat Roemenen die vrij goed Frans spreken. Romaanse taal he... snap je? België is niet enkel Nederlandstalig toch?
Enne... wat is een 'deftige' job Jaikkezelf? Noem zo eens wat voorbeelden dan...
Ja, heel vaak zelfs.Heb jij al eens Frans gesproken met een dame uit het SKW?
Je maakt een verkeerde vergelijking. Een Waal of Fransman heeft geen reden om Roemeens te leren, want met Roemeens kom je buiten Roemenië nergens terecht. Omgekeerd weten Roemenen ook wel dat Frans veel meer een wereldtaal is. En dus is de motivatie om dat te leren ook groter. Het feit dat jij geen vlotte conversatie kon doen met een Roemeense dame, wil niet zeggen dat de meeste Roemenen het Frans niet machtig zijn.Ik wel ... of toch geprobeerd. Dat Roemeens een romaanse taal is weet ik ook wel, maar dat betekent ook niet dat een Waal of Fransman vlot Roemeens spreekt hé.
Dat laatste is een grove misvatting in de huidige tijd. De kwaliteit van 'ons' onderwijs wordt hier graag opgehemeld en in Roemenië staat dat dan zogezegd op een lager pitje... Wel, de meeste Vlamingen en Nederlanders anno 2025 zijn absoluut geen voorbeelden (meer) op het gebied van hun kennis van bv de Franse taal. Merkwaardig voor een land als België. Drietalig, maar de gemiddelde Vlaming bakt niet veel van zijn Frans en Duits is nog een grotere ramp. Bad English is de meest gehoorde vreemde taal hier.De meeste Roemenen hebben een beperkte basiskennis van het Frans, ook al omdat de kwaliteit van het onderwijs daar te wensen overlaat.
Geef toe, het gebruik van de term 'deftig' komt toch wat eigenaardig over. Kijk gewoon eens om je heen in onze wereld van vandaag. Hoeveel mensen van vreemde origine zie jij op een gemiddelde dag rondom jou hun job doen? Velen onder hen spreken met een accent waaraan we horen dat de bompa zeker geen Vlaming zal geweest zijn, maar wie stoort zich daar tegenwoordig nog aan? Die mensen doen ook een 'deftige job'. Waarom zou een dame die nu sekswerk doet dat dan niet kunnen, of niet kunnen leren?En wat die deftige job betreft bedoel ik alleen maar een job die je vrij gemakkelijk in je levensonderhoud voorziet. Ik kijk absoluut op geen enkele job neer.
Het siert je dat je het zo opneemt voor de Roemeense medemens, en geloof me, ik heb heel veel respect voor de dames. Maar dat neemt niet weg dat je ze kwaliteiten mag toedichten die de meesten niet hebben. Onze meningen hierover zullen blijven verschillen. Wat mij betreft case closed.Ja, heel vaak zelfs.
Je maakt een verkeerde vergelijking. Een Waal of Fransman heeft geen reden om Roemeens te leren, want met Roemeens kom je buiten Roemenië nergens terecht. Omgekeerd weten Roemenen ook wel dat Frans veel meer een wereldtaal is. En dus is de motivatie om dat te leren ook groter. Het feit dat jij geen vlotte conversatie kon doen met een Roemeense dame, wil niet zeggen dat de meeste Roemenen het Frans niet machtig zijn.
Dat laatste is een grove misvatting in de huidige tijd. De kwaliteit van 'ons' onderwijs wordt hier graag opgehemeld en in Roemenië staat dat dan zogezegd op een lager pitje... Wel, de meeste Vlamingen en Nederlanders anno 2025 zijn absoluut geen voorbeelden (meer) op het gebied van hun kennis van bv de Franse taal. Merkwaardig voor een land als België. Drietalig, maar de gemiddelde Vlaming bakt niet veel van zijn Frans en Duits is nog een grotere ramp. Bad English is de meest gehoorde vreemde taal hier.
Ik heb geen idee van jouw eventuele vertrouwdheid en kennis van de onderwijsniveau's in de verschillende landen. Misschien ben je toevallig een professor aan de universiteit die ook in andere landen actief is, dat zou kunnen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet, want dan zou je geen denigrerende uitspraak doen over het hedendaagse onderwijsniveau in Roemenië.
Geef toe, het gebruik van de term 'deftig' komt toch wat eigenaardig over. Kijk gewoon eens om je heen in onze wereld van vandaag. Hoeveel mensen van vreemde origine zie jij op een gemiddelde dag rondom jou hun job doen? Velen onder hen spreken met een accent waaraan we horen dat de bompa zeker geen Vlaming zal geweest zijn, maar wie stoort zich daar tegenwoordig nog aan? Die mensen doen ook een 'deftige job'. Waarom zou een dame die nu sekswerk doet dat dan niet kunnen, of niet kunnen leren?
Het is niet omdat iemand iets nog niet kan, dat zij of hij het niet kan leren. Je mag er niet van uit gaan dat dames die in het SKW werken per definitie niet de scherpste potloden van de doos zijn. Sommigen kregen gewoon de kansen niet om te studeren. In Roemenië zijn er helaas nog arme streken, waar kinderen niet met hun gat in de boter gevallen zijn zoals hier te lande. Maar ook bij die kinderen kunnen slimme geesten zitten.
Sekswerk is trouwens zelf ook een deftige job, maar veel mensen lopen nog wat achter op het vlak van de perceptie van wat nu precies een deftige job is.