Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met de dame in rode bikini vingerlingenstraat 12-2 of 3 overdags?
Het is vingerlingstraat

Alexia is er ook weer , na een jaartje Amsterdam. Ze zit Vingerling 8/2 . Ze kon er geen raam meer krijgen , en daar baalt ze wel van. Want daar 100 € voor een blowjob van 10 minuten , dat lukt in Antwerpen niet. Maar ik sla haar voortaan over. Ze is verpest door het makkelijke geld.
Wie is Alexia , ze noemen allemaal Alexia ,waar heeft ze gewerkt ervoor welke raam , beschrijving ? Geen recensie van haar of geschreven van de poster , uit de lucht gevallen in SS ?

Business is al vele maanden echt heel slecht, vooral overdag is het huilen met de pet op. Het aanbod wordt ook steeds minder en als gevolg komen er dan ook minder mannen wandelen. Er is een reden waarom heel wat dames (bijvoorbeeld Amanda, Anna, Andra, Sophia,....) het skw verlaten of voor heel lange tijd op vakantie trekken.
Er zijn nog mensen die werken in de dag en iedereen woont niet in Antwerpen. En op half uurtje tijd ben je al snel 100 € kwijt als je een dame gaat bezoeken. . Tegenwoordig denk iedereen wel eens na over zijn uitgaven dat dit nog de moeite is .

Dat de werkende mens daar overdag soms niet raakt, klopt als een bus. Zelf kom ik meestal op zaterdagnamiddag en het valt me toch op dat het skw zowel qua dames als qua wandelaars achteruit holt ook in het weekend. 😔

Dat de werkende mens daar overdag soms niet raakt, klopt als een bus. Zelf kom ik meestal op zaterdagnamiddag en het valt me toch op dat het skw zowel qua dames als qua wandelaars achteruit holt ook in het weekend. 😔
Je kan het ook vergelijken zoals in
de horeca. De eerste 3 maanden na nieuwjaar zijn meestal de kalmste periodes. Vanaf april / mei begint dat terug te verbeteren . De toeristische sector begint terug op gang te komen. Terug meer in bezoekers in Antwerpen.

Ik was zondagavond eerder toevallig nog eens in skw geraakt. Ondanks voorgaande meldingen vond ik zowel het aanbod dames als het aantal wandelaars in het straatbeeld zeer hoog. Wie dit ontkent, heeft oogkleppen. Ik zag eveneens vele deurtjes openzwieren.
Met plezier 2 flappies gespendeerd aan een jongedame die me zowel sociaal als seksueel (wederom) tot een mooi hoogtepunt bracht. Voor mij alvast een topper die ik meermaals bezocht.

Business is al vele maanden echt heel slecht, vooral overdag is het huilen met de pet op. Het aanbod wordt ook steeds minder en als gevolg komen er dan ook minder mannen wandelen. Er is een reden waarom heel wat dames (bijvoorbeeld Amanda, Anna, Andra, Sophia,....) het skw verlaten of voor heel lange tijd op vakantie trekken.
Waarom altijd zo negatief doen. Er is nog steeds altijd meer dan keuze genoeg. Voor mij zelf heb nog steeds een lijstje met minstens 10 of 15 dames die ik nog voor een eerste keer wil bezoeken, maar ik kom er gewoon niet door. Voor elke dame van dat lijstje ik bezocht heb, lijken er wel twee nieuwe bij op dat lijstje te komen.

Er vetrekken bijna dagelijks dames naar elders of die stoppen, en er komen ook bijna dagelijks nieuwe dames bij. Zo werkt het al een eeuwigheid, en zo zal het ook altijd blijven gaan.

Voor elke topper die vertrekt, ontdek je weer een nieuw toppertje.

:cool: iemand een idee wie maandagnacht op schipperststaat 32/1 stond, had al een afspraak anders....:love:

Als ik me niet vergis, betreft het deze dame die ervoor VT C bemande. Daar zag ik ze toch eens een avondje. Momenteel inderdaad op SS32/1 (zondagavond toch).

Waarom altijd zo negatief doen. Er is nog steeds altijd meer dan keuze genoeg. Voor mij zelf heb nog steeds een lijstje met minstens 10 of 15 dames die ik nog voor een eerste keer wil bezoeken, maar ik kom er gewoon niet door. Voor elke dame van dat lijstje ik bezocht heb, lijken er wel twee nieuwe bij op dat lijstje te komen.

Er vetrekken bijna dagelijks dames naar elders of die stoppen, en er komen ook bijna dagelijks nieuwe dames bij. Zo werkt het al een eeuwigheid, en zo zal het ook altijd blijven gaan.

Voor elke topper die vertrekt, ontdek je weer een nieuw toppertje.
Zo als bij klanten de ene klant verdwijnt en dan komt er morgen weer een nieuwe klant op bezoek. Op die manier blijft de business ook door draaien

Jij blijft de eeuwige optimist Janus, maar je moet de realiteit toch eens onder ogen zien . De dames klagen ook al een hele tijd, en dat deden ze vroeger heel wat minder.
Het gaat niet over klagende dames maar over ruime keuzes die je nog steeds hebt/kan maken. In mijn ogen doelt Janus hierop.
Ook ik wist niet waar kruipen bij de vele dames die er bleken. Soit, ik wist weliswaar op voorhand reeds waar ik zou binnenstrompelen.

Als dergelijke job niet bakken geld oplevert, was skw allang 'leeg'.
Dan zal het toch niet zo slecht zijn kwa inkomsten, denk je niet?
Wie gaat er om het cru te stellen zijn benen open leggen om net rond te komen?

Jij blijft de eeuwige optimist Janus, maar je moet de realiteit toch eens onder ogen zien . De dames klagen ook al een hele tijd, en dat deden ze vroeger heel wat minder.
Dat dames klagen is ook van alle tijden. Je hoort de dames altijd alleen over de slechte dagen, maar als ze een goede, of zelfs meerdere goede dagen hebben, hoor je hun niet. Ik ken ook genoeg dames die je zelden of nooit hoort klagen. Heeft alles met de mentaliteit en ingesteldheid van de dame te maken.

Je hoort mij ook nooit beweren dat het niet minder is dan vroeger, maar dat het rampzalig of huilen met de pet op is zoals wordt beweert is zwaar overdreven.

Zo als bij klanten de ene klant verdwijnt en dan komt er morgen weer een nieuwe klant op bezoek. Op die manier blijft de business ook door draaien
Inderdaad. Wij stoppen met een dame bezoeken omdat we wat anders willen, en ontdekken een nieuw toppertje dat we dan regelmatig gaan bezoeken. En bij de dames werkt het precies hetzelfde. Zij verliezen een vaste klant, die elders gaat, en ze krijgen er een nieuwe vaste klant voor terug.

Het is zoals Hollebolleke zegt, als ze niet of maar net rondkomen vertrekken de dames. En aangezien de meesten nog steeds blijven, mag je aannemen dat ze nog steeds (ruim) meer verdienen dan wij met een gewone job.

Als ik me niet vergis, betreft het deze dame die ervoor VT C bemande. Daar zag ik ze toch eens een avondje. Momenteel inderdaad op SS32/1 (zondagavond toch).
Inderdaad, het pand SS 32 heeft ook 2 ramen aan Villa Tinto, de C en de D.

De dames daar hebben weinig alternatieven, tenzij een job in de horeca of als poetsvrouw voor minder dan €2000 per maand.
Als andere vrouwen een dergelijke job kunnen doen, waarom zij dan niet. Heel simpel, met deze job verdienen ze "gemakkelijk" een veelvoud. Ze kunnen dus best een gewone job doen, maar dat willen ze gewoon niet omdat ze hun luxe leventje en hoge standaard flink naar beneden bij moeten stellen.

De dames daar hebben weinig alternatieven, tenzij een job in de horeca of als poetsvrouw voor minder dan €2000 per maand.
Volgens mij heb jij als wandelaar nul komma nul kennis van de studies die de dames gedaan hebben en/of van de skills die zij hebben om bepaalde jobs te doen. Je kent die dames immers niet eens bij naam, laat staan dat zij hun situatie zomaar aan jouw neus gaan hangen.

Het vermoeden dat bij mij dan weer leeft, is dat er behalve de normale hobbywandelaars ook een aantal gasten rondlopen die weinig alternatieven hebben om aan seks te geraken, tenzij er zelf een snok aan te geven.

Alexia is er ook weer , na een jaartje Amsterdam. Ze zit Vingerling 8/2 . Ze kon er geen raam meer krijgen , en daar baalt ze wel van. Want daar 100 € voor een blowjob van 10 minuten , dat lukt in Antwerpen niet. Maar ik sla haar voortaan over. Ze is verpest door het makkelijke geld.
Vingerling 8/2 is zeker niet de vaste plaats van een Alexia. Noch in de dag, noch in de nacht. Deze informatie klopt dus niet en is alles behalve leuk voor de dame die daar wél haar vaste plaats heeft.

Andrea zat een tijdje daar in de nacht. Maar die is nu weg.
De Bock , jij kent alle vrouwen daar en hun schoolopleiding?
dickdebock heeft gelijk. Vingerlingstraat 8/2 is al jaren de vaste kamer van Ina, zowel dag als nacht. Andrea, of Alexia waar naar gevraagd werd kunnen misschien op Vingerlingstraat 8 gewerkt hebben, maar niet in het tweede raam.

Volgens mij heb jij als wandelaar nul komma nul kennis van de studies die de dames gedaan hebben en/of van de skills die zij hebben om bepaalde jobs te doen. Je kent die dames immers niet eens bij naam, laat staan dat zij hun situatie zomaar aan jouw neus gaan hangen.

Het vermoeden dat bij mij dan weer leeft, is dat er behalve de normale hobbywandelaars ook een aantal gasten rondlopen die weinig alternatieven hebben om aan seks te geraken, tenzij er zelf een snok aan te geven.
Ik beweer niet dat ik het opleidingsniveau van alle dames ken, behalve dan van enkele 'vaste'. Maar zelfs met een master kan je zonder deftige kennis van het Nederlands (wat geen enkele dame daar heeft) hier niet aan een deftige job geraken.

Andrea zat een tijdje daar in de nacht. Maar die is nu weg.
Graag correcte informatie. Vingerlingstraat 8/2 is de vaste stek van iemand anders. Ook 'een tijdje geleden' al. Je vergist je van straatnaam of van nummer.
De Bock , jij kent alle vrouwen daar en hun schoolopleiding?
Nee, lang niet van alle, maar wel van een aantal. Sommige mensen hebben daar meer informatiebronnen voor. Mensen van het prostitutieteam, mensen van Violett, verhuurders, partners van dames, en soms zelfs hier en daar eens vaste klanten van dames die heel eerlijk over zichzelf durven praten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan