Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk dan eens naar Anne-Maria en naar Poolse Anna en niet te vergeten Maria!
Dat zijn er nu net twee die ik wel eens bezoek, dus ja, ik kijk daar naar.

Eergisteren en gisteren was Anna Maria zo druk op haar gsm bezig dat zij mij niet eens zag passeren, alhoewel zij altijd een babbeltje doet. Ze zag me pas als ik in tegenovergestelde richting terug kwam uit de Vingerlingstraat. En de vorige keer dat ik bij de Poolse Anna ging, was zij achterin de ruimte zo druk aan de praat met een collegaatje, dat ze me eerst ook niet opmerkte.

Ik snap wel wat je bedoelt, en ik geef je ook geen ongelijk, maar indien jij zelf de hele dag in een raam zou staan, zou je ook wel momenten hebben dat je met je telefoon bezig bent. Dat is een teken van deze tijd. Om de zoveel minuten moeten we blijkbaar dat ding eens bekijken.
Breng dat contact met de straat over op bijv. Ina, die VAAK met 2 telefoons tegelijk bezig is!
Welke Ina??? Ina VGL8/2 heeft een magnetische houder op de deurstijl, waarop haar telefoon past. Zo kan ze filmpjes kijken met haar hoofd in de richting van de straat, waardoor ze veel sneller oogcontact kan maken met een passant.
Dat is een onjuiste vergelijking, want die jongen is in zijn vrije tijd, terwijl die meiden achter het raam aan het werk zijn en geld willen (moeten) verdienen!
Die jongen in de straat kan een gevaar vormen door het verkeer te belemmeren. De meiden staan in hun raam, en "belemmeren" hooguit het wandelverkeer :) :)

Zij zijn even vrij als die jongen. Niet gebonden door gelijk welk contract. Werken uit vrije wil, nemen we aan en hopen we.

De telefonitis ziekte is gewoon iets van de tijd. Overal in de samenleving. Vrienden die samen staan, doen geen praatje meer. Zij hebben het te druk op de telefoon. Fietsers worden een gevaar op de weg, met hun telefoon in de hand. Universiteitsstudenten spelen geen OXO meer onder de bank, maar zitten te kijken naar het magische venster op de wereld, ipv de les te volgen. Collega's vergaderen met hun telefoon op tafel, waar meer aandacht naartoe gaat dan naar de vergadering. Wandelaars lopen door het SKW hun telefoon te checken.

Alleen de meisjes, die moeten een volledige shift zitten lachen en lonken, of staan dansen. Want zij werken. Dat houdt niemand vol.

Bovendien: ik weet dat jij al jaar en dag wandelt. Herinner je je de tijd nog, van voor dat gsm's gemeengoed geworden waren??? Wat zaten er toen veel dames in hun raam te doen??? Juist, ja, telefoneren (zogezegd) met een vast toestel, de hoorn in de hand, waarschijnlijk om zich een houding te geven.

Natuurlijk, maar ik ben al enkele keren geweest en dan sloeg de dame eigelijk best hard tegen, daarom mijn vraag of jullie hier een dame kennen met dat soort looks :)
Misschien had je meer respons gekregen op jouw vraag, indien je zelf een recensie had geschreven over die vorige bezoekjes.

Er is een namelijk een uitdrukking: geven en nemen of is het geven en krijgen ...

Gsm prostitutie noem ik dat . Klanten proberen te ronselen door hen op te bellen en berichten te versturen. .
Dat is wat jij denkt, en dat zal inderdaad ook wel gebeuren. Andere activiteiten: een film bekijken of de TV van hun thuisland volgen. Rekeningen online betalen. Tickets boeken voor hun over en weer gevlieg. Eten bestellen. Uit verveling een spelletje spelen op de telefoon, als er weinig drukte is. Babbeltje doen met de vriend of met familieleden waar ook ter wereld.

Sommige wandelaars storen zich daar aan, zoals meiden zich ook aan het gedrag van sommige wandelaars storen. Ook een teken van deze tijd: ons storen aan elkaar.

Ik erger mij niet aan dat soort dingen. Ik vind gsm-gebruik enkel misplaatst tijdens een date zelf. Daar heb je voor betaald, en dan moet die dame zich met jou bezighouden, en niet met haar telefoon. Als ik voorbij een raam wandel, heb ik nog niets betaald, en kan ik ook nog niets eisen van die meiden.

Kijk dan eens naar Anne-Maria en naar Poolse Anna en niet te vergeten Maria!

Breng dat contact met de straat over op bijv. Ina, die VAAK met 2 telefoons tegelijk bezig is!

Dat is een onjuiste vergelijking, want die jongen is in zijn vrije tijd, terwijl die meiden achter het raam aan het werk zijn en geld willen (moeten) verdienen!
Ja Anne-Maria probeert me nog steeds naar binnen te halen en maak er soms een praatje mee. Dit terwijl ik er ik denk 3 jaar geleden 1x bij binnen ben geweest.

Ben vandaag bij Flori geweest, maar zij beweert niet Flory te zijn Maar Andreea te heten, en dat zij niet begrijp waarom iedereen haar Flory noemt Ik kende flory van jaren geleden, en dacht echt met haar te maken te hebben Zij beweert hier nog maar 3 weken te zijn, en het haar eerste keer in het SKW is Is zij het of niet? in ieder geval een heel rare ervaring vandaag

Beste mensen weet er iemand de naam van meisje aan Verversrui 26 ik denk 3 de raam in de nacht is dominicaanse zwart haar slank zit altijd op stoeletje alvast vriendelijk bedankt
Enkele maanden geleden bezocht. Ben haar naam al vergeten.
Als je voorstander bent van Dominicaanse dames kan je beter Karla SS 40/1 bezoeken, ZEER lieve topdame.
De dame VVR 26/3 bwaah, niets speciaal eigenlijk behalve verknoeide borsten die dan nog slecht werden 'bewerkt door doktertje'. Spreekt geen woord Engels doch kwam wel zeer lief en sociaal over (ondanks een taalprobleem).

Up to you, succes moest je ze bezoeken.

Ben vandaag bij Flori geweest, maar zij beweert niet Flory te zijn Maar Andreea te heten, en dat zij niet begrijp waarom iedereen haar Flory noemt Ik kende flory van jaren geleden, en dacht echt met haar te maken te hebben Zij beweert hier nog maar 3 weken te zijn, en het haar eerste keer in het SKW is Is zij het of niet? in ieder geval een heel rare ervaring vandaag
Misschien is het iemand die heel erg goed op haar lijkt . Op deze manier kan er natuurlijk misverstanden ontstaan.

Natuurlijk, maar ik ben al enkele keren geweest en dan sloeg de dame eigelijk best hard tegen, daarom mijn vraag of jullie hier een dame kennen met dat soort looks :)
Voor het type dat je zoekt, kan ik je zeker Karina, Schippersstraat 22/3 aanbevelen. Mooie, grote, echte borsten, heel vriendelijk en neemt graag haar tijd.

Denise is een absolute topper, weliswaar met fake tieten, maar haar service is echt bovengemiddeld en qua karakter is ze ook een heel spontane meid. Schippersstraat 41/3.

Beiden werken ze in de avond.

En binnen een week komt Elisa terug. Wel fake borsten, persoonlijk wel een van m'n favorietjes, "absolute topper".
Voilà, 3 topadresjes !

1000% zeker te weten dat het Flory is. Als je heel goed kijkt kun je haar zelfs nog herkennen. Zij herkende mij ook nog, maar beweerde mjn voorkeuren niet meer te weten. Dat ze zich nu anders noemt, en beweert hier nog niet eerder gewerkt te hebben zal wel door de slechte recensies, van onder andere mij, komen. Zij zal daarmee proberen te redden wat er nog te redden valt.

Ja , een paar leden hier beweren dat ze het is???? Helemaal niet!! Heb haar gesproken en ze is het zeker NIET. Daar kende ik haar te goed voor om haar nu niet meer te herkennen! Case closed

1000% zeker te weten dat het Flory is. Als je heel goed kijkt kun je haar zelfs nog herkennen. Zij herkende mij ook nog, maar beweerde mjn voorkeuren niet meer te weten. Dat ze zich nu anders noemt, en beweert hier nog niet eerder gewerkt te hebben zal wel door de slechte recensies, van onder andere mij, komen. Zij zal daarmee proberen te redden wat er nog te redden valt.
Ik ben ook overtuigd dat zij het is aan haar mond en borsten te zien heb nog een foto van haar van in den tijd waar haar ogen wel een balkje hebben

Misschien is het wel handig om te vermelden op welk adres je bent geweest, misschien zou iemand je dan verder kunnen helpen.

Tiens, dat wist ik niet. Je past dan prima in de wereld van de sekswerkers, want die hebben allemaal een andere naam dan wat er op hun identiteitskaart staat.

Overigens, bij ons thuis heten ze allemaal Jean, behalve onze Lowie, die heet Rene maar iedereen noemt hem de Fons.
Bij ons noemt zich ook iedereen Jean,

Jeancul, Jeanmerde, Jeanfonce, Jeanbrasse et Jeanleche…

Sorry voor m'n slappe humor, tijd dat ik snel terugga naar het skw om mijn batterijen wat op te laden…;)

Thx voor de feedback ,als wandelaar hou ik van een beetje actie aan het raam en ik bedoel dan zo het verleidingsspel, beetje lachen oogcontactmaken soms een dansje om u te lokken ,gewoon de hoer spelen,bij haar zit ze op haar gsm te koekeloere helemaal verstopt maar haar recensie klinkt positief ...
Mijn ervaring is juist dat dames die heel actief zijn bij het raam met dansje etc , in bed vaak matige service geven

Terug
Bovenaan Onderaan