Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarschijnlijk één van deze twee

Of

Waarschijnlijk één van deze twee

Of
Haha ik heb 10+ paginas anna antwerpen doorgeklikt en niks gevonden. Dank

Ik denk niet dat er veel moslima's tussen de hoeren zitten. kan me vergissen natuurlijk..
Maar van de wandelaars zijn er wel die zich tijdens hun ramadan moeten onthouden van een ram-madam. ;)

En als de dames vermoeden dat het wel eens kalm zou kunnen zijn, zijn er bij die (na een misschien vermoeiend weekend) niet opdagen en op die manier de huurprijs van een shift uitsparen.

Is dit normaal of komt dit door ramadan en carnaval?
In een kort verleden was dit zeker niet normaal, maar wat er heden normaal is, heb ik persoonlijk geen idee …Hopelijk komt er snel weer wat animo in deze buurt, want het is qua aantal dvp's tegenwoordig echt wel heel miniem. En al van verschillende meiden hier ook al gehoord dat het qua wandelaars ook (heel) (te)rustig is.

En waarom het zo rustig is tegenwoordig, begrijp ik totaal niet......

In een kort verleden was dit zeker niet normaal, maar wat er heden normaal is, heb ik persoonlijk geen idee …Hopelijk komt er snel weer wat animo in deze buurt, want het is qua aantal dvp's tegenwoordig echt wel heel miniem. En al van verschillende meiden hier ook al gehoord dat het qua wandelaars ook (heel) (te)rustig is.

En waarom het zo rustig is tegenwoordig, begrijp ik totaal niet......

Ik begrijp u en geef u grotendeels gelijk hoor. Alleen het stukje dat meiden klagen… ik ga jaar of 10 naar skw en toen klaagden ze ook al dat het te weinig was :) het is nooit genoeg.
Mensen hebben last van inflatie en angst vd toekomst qua onzekerheden,kosten en oorlog en houden hun geld in hun zak, het speelt overal namelijk.

Voor een alleenstaande met een doorsnee job is het idd moeilijker en moeilijker om rond te komen met veel extra bezoekjes. Ik prijs me elke dag gelukkig dat ik het me nog kan permitteren wat royaler te leven maar zie het dagelijks dat velen het lastig hebben.

Mensen hebben last van inflatie en angst vd toekomst qua onzekerheden,kosten en oorlog en houden hun geld in hun zak, het speelt overal namelijk.
Lijkt me in zekere mate de nagel op de kop.
Heeft in mijn ogen niets te maken met de 'kwaliteit van de service der meisjes' doch o.a. om je vermelde redenen.

Enkele dagen geleden stapte ik op een avond onverwacht skw nog eens in, het was inderdaad opvallend rustig mede door de Ramadan die onze allochtonen even thuis houden. Dat scheelt toch al een ruim aantal wandelaars.

Lijkt me in zekere mate de nagel op de kop.
Heeft in mijn ogen niets te maken met de 'kwaliteit van de service der meisjes' doch o.a. om je vermelde redenen.

Enkele dagen geleden stapte ik op een avond onverwacht skw nog eens in, het was inderdaad opvallend rustig mede door de Ramadan die onze allochtonen even thuis houden. Dat scheelt toch al een ruim aantal wandelaars.
Maar in hoeverre zijn die allochtone wandelaars effectieve bezoekers?

Maar in hoeverre zijn die allochtone wandelaars effectieve bezoekers?
Goeie vraag, naar mijn mening meer dan we denken/zien. Je hebt via elke nationaliteit (ook wij als 'blanken') de wandelaars die geen cent uitgeven evenals de gasten die effectief ergens binnen stappen. Dit geldt ook voor bv de vele Oostblokkers die steeds in ruime getale aanwezig zijn.

Bovendien zijn er maar weinig andere plaatsen te noemen waar men zoveel keuze heeft, zelfs op dagen dat de bezetting niet op zijn best zou zijn. In een club of een privéhuis moet je het doen met een handjevol beschikbare dames.
ik ga altijd naar dezelfde dame en app haar voor de tijd , anders ga ik niet en nee na 20 jaar verveelt het nog steeds niet.

ik ga altijd naar dezelfde dame en app haar voor de tijd , anders ga ik niet en nee na 20 jaar verveelt het nog steeds niet.
Dat is uiteraard ieder zijn ding e. Denk dat de meeste naar skw gaan omdat ze net niet elke keer dezelfde willen doen. Daar heb je iemand thuis voor. Ik heb ook enkele vaste dames maar het rond wandelen en de vele keuze vind ik net prikkelend en leuk onderdeel van skw. Maar nogmaals ieder zijn pleziertje.

Dat is uiteraard ieder zijn ding e. Denk dat de meeste naar skw gaan omdat ze net niet elke keer dezelfde willen doen. Daar heb je iemand thuis voor. Ik heb ook enkele vaste dames maar het rond wandelen en de vele keuze vind ik net prikkelend en leuk onderdeel van skw. Maar nogmaals ieder zijn pleziertje.
moet wel eerlijk zijn dat ik voorheen ook gewandeld heb en heb 2 jaar een relatie met een ex dvp gehad maar ga de laatse 10 jaar wekelijks naar de vaste dame waar ik vantevoren soms kwam. Heb thuis niemand en we doen zeker niet elke keer hetzelfde maar weet wel dat we wederzijds genieten en betaal nog steeds hetzelfde en er wordt niet op de klok gekeken.

moet wel eerlijk zijn dat ik voorheen ook gewandeld heb en heb 2 jaar een relatie met een ex dvp gehad maar ga de laatse 10 jaar wekelijks naar de vaste dame waar ik vantevoren soms kwam. Heb thuis niemand en we doen zeker niet elke keer hetzelfde maar weet wel dat we wederzijds genieten en betaal nog steeds hetzelfde en er wordt niet op de klok gekeken.

Mooi toch? Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt man. Enjoy!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
47.320
Leden
38.575
Nieuwste lid
MMW
Terug
Bovenaan Onderaan