Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat ga ik nu ook doen .
Gewoon max 50 of 100 mee.
Het is ook niet te begrijpen , maar mijn portemonnee was leeg. Mijn pasje zat er nog wel in , zat ook in een vakje.Ik ben niet gerold in de straatjes zelf .Het is bij de dames gebeurd.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit meemaakt.
Geld gestolen heb ik nog niet voorgehad.
Wel het omgekeerd.

Ik dacht dat ik 50€ had gegeven.
Maar ze draaide zich om en gaf me 20 terug...had 70 gegeven zonder ik er erg in had.

Onbegrijpelijk, ik wandel al 30 jaar met regelmaat, mij nog nooit overkomen

Mij een keer in Duisburg overkomen, in Eros26. Ik gaf twee biljetten van 20 en één biljet van 10 (totaal 50 euro) Die had ik één uur eerder uit een geldautomaat van de Rabobank gepind.

Ik kleed me uit en het meisje stopte het geld in een laatje van haar kast, zoals je dat wel vaker ziet. Ik ga mezelf even wassen en plots zegt ze dat er één biljet van 20 vals is. Die gaf ze aan mij terug. Dat briefje zat vol met vouwen, terwijl die briefjes die ik gegeven had mooi glad waren.

Een wisseltruc, en ik was notabene al voor de derde keer in korte tijd bij haar. Weer aangekleed en het geld terug gekregen. Maar ik zat nu met een vals briefje van 20 te kijken.

Een vraag voor de heren die goed op de hoogte zijn van de bezetting in het Schipperskwartier…ik ben opzoek naar een dame die altijd in de avonduren werkte , op de verversrui op nummer 20/22 ongeveer. Een wat langere vollere dame met altijd een lange broek aan(spijkerbroek) en donker haar.
Ben het contact met haar verloren en het is voor mij niet eenvoudig om in Antwerpen te geraken…iemand die haar onlangs heeft gezien of meer informatie heeft?

Alvast hartelijk dank

Grt

Een vraag voor de heren die goed op de hoogte zijn van de bezetting in het Schipperskwartier…ik ben opzoek naar een dame die altijd in de avonduren werkte , op de verversrui op nummer 20/22 ongeveer. Een wat langere vollere dame met altijd een lange broek aan(spijkerbroek) en donker haar.
Ben het contact met haar verloren en het is voor mij niet eenvoudig om in Antwerpen te geraken…iemand die haar onlangs heeft gezien of meer informatie heeft?

Alvast hartelijk dank

Grt
Staat op de vvr 22 k3 bijna altijd Een wat langere vollere dame met altijd een lange broek aan(spijkerbroek) en donker haar. hoe ze heet weet ik niet want zij is mijn type dame niet. ze staat in de avond shift.

Terug
Bovenaan Onderaan