Keep Dreaming
Meubelstuk
Ik zal mijn verlies pakken , maar een ieder is nu weer gewaarschuwd ,
En over tot leukere zaken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie zitten er altijd wel een paarZijn er al terug vollere dames in het weekend op dagschift ?
Ni die aub die is gek en m*ttigAngelina SS 45 , die is er altijd toch ?
Geld gestolen heb ik nog niet voorgehad.Dat ga ik nu ook doen .
Gewoon max 50 of 100 mee.
Het is ook niet te begrijpen , maar mijn portemonnee was leeg. Mijn pasje zat er nog wel in , zat ook in een vakje.Ik ben niet gerold in de straatjes zelf .Het is bij de dames gebeurd.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit meemaakt.
Heb het eens een keer gehad. Weet je waar het gebeurd is?Ik zal mijn verlies pakken , maar een ieder is nu weer gewaarschuwd ,
Een briefje van 70? En ze gaf je een briefje van 15 en een munt van 5 terug?Geld gestolen heb ik nog niet voorgehad.
Wel het omgekeerd.
Ik dacht dat ik 50€ had gegeven.
Maar ze draaide zich om en gaf me 20 terug...had 70 gegeven zonder ik er erg in had.
Nee eerder 69 teruggekregen.Een briefje van 70? En ze gaf je een briefje van 15 en een munt van 5 terug?
Ik vermoed dat ie bij het geven v 50 euro een biljet van 20 over het hoofd had gezien en er onder zat, die zijn namelijk ook iets kleiner.Een briefje van 70? En ze gaf je een briefje van 15 en een munt van 5 terug?
Onbegrijpelijk, ik wandel al 30 jaar met regelmaat, mij nog nooit overkomenBen al drie keer door een dame geript. Ze zijn zo sluw meneer…
Wees blij. Maar daarom kan anderen het wel overkomen. Zo " onbegrijpelijk " is dat ook weer niet.Onbegrijpelijk, ik wandel al 30 jaar met regelmaat, mij nog nooit overkomen
Nee.Ik vermoed dat ie bij het geven v 50 euro een biljet van 20 over het hoofd had gezien en er onder zat, die zijn namelijk ook iets kleiner.
Ik vrijdag nacht gaan.Op dat uur op een dinsdag ga je toch veel geluk moeten hebben vrees ik. De meeste toppers blijven zo lang niet.
Toch denk ik dat om 5 uur in de morgen de spoeling zeer dun zal zijn.Ik vrijdag nacht gaan.
Vrijdag nacht om 5u zullen er zeker nog dames aan het werk zijn maar zoals @Rekkerke1983 zegt, het zullen er niet zo veel zijn. Misschien een twintig à dertig.Ik vrijdag nacht gaan.
Onbegrijpelijk, ik wandel al 30 jaar met regelmaat, mij nog nooit overkomen
Hoelaat vertrekken de dames meestal snachts ongeveer ?Vrijdag nacht om 5u zullen er zeker nog dames aan het werk zijn maar zoals @Rekkerke1983 zegt, het zullen er niet zo veel zijn. Misschien een twintig à dertig.
Jaar/1.5 jaar geledenHoelang geleden was dat?
Ga gewoon kijken man , en is ze er niet , dan 100 anderen . Zonder lange broek ook.Jaar/1.5 jaar geleden
Zoals ik al zei , het is niet eenvoudig voor mij om Antwerpen te bezoeken , kom zelf uit omgeving Groningen.Ga gewoon kijken man , en is ze er niet , dan 100 anderen . Zonder lange broek ook.
Heb je klacht ingediend?Dat ga ik nu ook doen .
Gewoon max 50 of 100 mee.
Het is ook niet te begrijpen , maar mijn portemonnee was leeg. Mijn pasje zat er nog wel in , zat ook in een vakje.Ik ben niet gerold in de straatjes zelf .Het is bij de dames gebeurd.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit meemaakt.
Staat op de vvr 22 k3 bijna altijd Een wat langere vollere dame met altijd een lange broek aan(spijkerbroek) en donker haar. hoe ze heet weet ik niet want zij is mijn type dame niet. ze staat in de avond shift.Een vraag voor de heren die goed op de hoogte zijn van de bezetting in het Schipperskwartier…ik ben opzoek naar een dame die altijd in de avonduren werkte , op de verversrui op nummer 20/22 ongeveer. Een wat langere vollere dame met altijd een lange broek aan(spijkerbroek) en donker haar.
Ben het contact met haar verloren en het is voor mij niet eenvoudig om in Antwerpen te geraken…iemand die haar onlangs heeft gezien of meer informatie heeft?
Alvast hartelijk dank
Grt
Thanks, heeft iemand anders Sofi al gespot van VT26?Don't know, even niet meer in skw geweest...