In een aantal gevallen worden rubrieken op verzoek van de DVP verwijderd bijv. omdat ze ermee gestopt is.niet alleen van haar bij mij is er ook veel verdwenen bij verschillende dames
BigBenny (mod)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn een aantal gevallen worden rubrieken op verzoek van de DVP verwijderd bijv. omdat ze ermee gestopt is.niet alleen van haar bij mij is er ook veel verdwenen bij verschillende dames
Antonella, vast adres is VT 16, bijna altijd in witte kleding is weer aan het werk!Antonella, die zijn ook heerlijk inderdaad. Heb haar wel al een hele tijd niet meer gezien. Allicht op vakantie.
Of omdat iemand een negatieve recensie heeft geschreven?In een aantal gevallen worden rubrieken op verzoek van de DVP verwijderd bijv. omdat ze ermee gestopt is.
BigBenny (mod)
Is dat dan de dame die tijdens de dag daar ook zit ?Antonella, vast adres is VT 16, bijna altijd in witte kleding is weer aan het werk!
Dag/nacht?Antonella, vast adres is VT 16, bijna altijd in witte kleding is weer aan het werk!
Anna VR8/1 aanwezig. Anna SS12/3 nog niet op zondagavond , laatste keer dat ik er wasZijn Anna VR8/1 en Anna SS12/3 al terug van eindejaarsverlof?
Wandel niet veel meer in de nacht en zou wel graag 1 van deze 2 treffen.
Dat vinden we geen goede reden om een post te wissen. De dame krijgt wel één kans om een antwoord te schrijven dat we zullen publiceren. Als ze zelf lid is kan ze dat natuurlijk ook zelf doen.Of omdat iemand een negatieve recensie heeft geschreven?
Antonella is alleengebruikster van VT 16. Meestal aanwezig van 12 tot 22uur. Niet later!Antonella, vast adres is VT 16, bijna altijd in witte kleding is weer aan het werk!
Heb haar toch al 's avonds laat en 's nachts bezocht. Zelfs bijna tegen de morgend aan dus een wat vreemde bewering. Is dit iets nieuws misschien?Antonella is alleengebruikster van VT 16. Meestal aanwezig van 12 tot 22uur. Niet later!
Als ik de juiste dame voor heb dan werkt ze nog steeds, en ook nog steeds in hetzelfde pand, Verversrui 4 of 6.Een aantal jaar geleden (ik denk 2019) kwam ik regelmatig bij Kristina (hongaars). Blond en vaak een sexy bril. Begin verversrui, ik denk nr 2 of 4, haar kamer boven. Had altijd briefje aan het raam met kinky dingen, zoals plas, soft sm, prostaat massage enz. Ik zou haar graag weer eens bezoeken, maar ik heb geen idee of zij nog werkt in het antwerpse?
inderdaad stond daarstraks op 4/3 maar niet zoals vroeger enkel topje en slip niet meer in latex en papier is ook verdwenen als ze het is anders trekt ze er opAls ik de juiste dame voor heb dan werkt ze nog steeds, en ook nog steeds in hetzelfde pand, Verversrui 4 of 6.
Er is hier anders al fors gecensureerd.Dat vinden we geen goede reden om een post te wissen. De dame krijgt wel één kans om een antwoord te schrijven dat we zullen publiceren. Als ze zelf lid is kan ze dat natuurlijk ook zelf doen.
BigBenny (mod)