Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I
Antonella, vast adres is VT 16, bijna altijd in witte kleding is weer aan het werk!
Is dat dan de dame die tijdens de dag daar ook zit ?

Anna VVR 8/1 vertelde mij bij mijn laatste bezoek half november dat ze niet met eindejaarsverlof zou gaan. Ik wandel ook weinig in de avond/nacht. Ik weet dus niet of dat daadwerkelijk ook zo is, of dat ze toch vertrokken is.

Een aantal jaar geleden (ik denk 2019) kwam ik regelmatig bij Kristina (hongaars). Blond en vaak een sexy bril. Begin verversrui, ik denk nr 2 of 4, haar kamer boven. Had altijd briefje aan het raam met kinky dingen, zoals plas, soft sm, prostaat massage enz. Ik zou haar graag weer eens bezoeken, maar ik heb geen idee of zij nog werkt in het antwerpse?

Laatst bewerkt:
Een aantal jaar geleden (ik denk 2019) kwam ik regelmatig bij Kristina (hongaars). Blond en vaak een sexy bril. Begin verversrui, ik denk nr 2 of 4, haar kamer boven. Had altijd briefje aan het raam met kinky dingen, zoals plas, soft sm, prostaat massage enz. Ik zou haar graag weer eens bezoeken, maar ik heb geen idee of zij nog werkt in het antwerpse?
Als ik de juiste dame voor heb dan werkt ze nog steeds, en ook nog steeds in hetzelfde pand, Verversrui 4 of 6.

Terug
Bovenaan Onderaan