Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blonde of donkerblonde dame met grote borsten toch? Jasmine de Roemeense? Vorige week zaterdag was ze er niet.

En dan over die Nederlandse dame
Hoe weten jullie vd buitenkant dat een dame Nederlandse is, als er nog geen recensies van zijn?
Ze is 100 % Nederlands net als jij en ik
Wel van andere wandelaars gehoord in de straatjes dat ze erg geil , bijna nymfomane. Ze is niet super knap of zo , kleine borsten..
Maar mannen komen met zweet op voorhoofd naar buiten.
Gisteravond was ze er trouwens niet, het was toch zoeken voor een favoriet.
Veel uitgaan publiek voor de Traum.

Blonde of donkerblonde dame met grote borsten toch? Jasmine de Roemeense? Vorige week zaterdag was ze er niet.

En dan over die Nederlandse dame
Hoe weten jullie vd buitenkant dat een dame Nederlandse is, als er nog geen recensies van zijn?
Jasmina de Roemeense, origineel brunette en sinds een halfjaar met blonde lokken erin. Natuurlijke cup en mooie lach!

Wat mij wel opviel gisteren avond , veel dames waren gewoon gekleed zelf bijna niet uitdagend , is dit door die regel daar is getroffen ? (van minder bloot etc .) ?
Waar ze en boete op konden krijgen ?

In oktober/november stond er nederlandstalige latina op de verversrui 8, weet iemand of zij terugkomt?
Ja die was er gisteren en vanavond.
Een wat oudere lange vrouw met een bril .
Die gemeentewet is verworpen dus dat zal het niet zijn.

Misschien hadden ze het gewoon koud?
De wandelaars liepen met mutsen op en dassen om door de straatjes en de dames moeten in swimsuit staan?
Ik zie ze persoonlijk graag in strakke kleding. Wow.Delia stond daar sexy in te zijn haar strakke trui Is er ook wel eentje met het mooiste figuurtje.

Laatst bewerkt:
wat is er aan de hand met deze roemeens dames , ze vragen je gewoon om je iD en waar je vandaan komt , een attitude wow niet normaal ben zelf spaans dus zwart haar en getint , ze kijken je niet eens aan draaien hun gezicht weg zie dat ze soms mannen met kleur gewoon wegwuiven die er gewoon verzorgd uitzien respectloos en dan een ouwe man die er niet uitziet ,onverzorgd maar zonder kleurtje toelachen en gewoon binnen laten , en het mooiste denk dat 80 procent van wat er loopt een kleurtje heeft . LOL

wat is er aan de hand met deze roemeens dames , ze vragen je gewoon om je iD en waar je vandaan komt , een attitude wow niet normaal ben zelf spaans dus zwart haar en getint , ze kijken je niet eens aan draaien hun gezicht weg zie dat ze soms mannen met kleur gewoon wegwuiven die er gewoon verzorgd uitzien respectloos en dan een ouwe man die er niet uitziet ,onverzorgd maar zonder kleurtje toelachen en gewoon binnen laten , en het mooiste denk dat 80 procent van wat er loopt een kleurtje heeft . LOL
Volgens mij ben je bij Ana Maria SS13 geweest :)
Wat mij wel opviel gisteren avond , veel dames waren gewoon gekleed zelf bijna niet uitdagend , is dit door die regel daar is getroffen ? (van minder bloot etc .) ?
Waar ze en boete op konden krijgen ?
Dames hebben het waarschijnlijk koud. Ik zag vorige week Rossie ook al met een verwarmingstoestel in de weer, en zij zit in de VT. Helemaal erg is het in die oude panden, hebben meestal een energielabel F trouwens...

de meesten willen geen Roemeense mannen binnen laten en bij twijfel vragen ze je ID dan, meer moet je er niet achter zoeken

Terug
Bovenaan Onderaan