Nog steeds verversrui 7/1?Ja, maandag was ze aan het werk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog steeds verversrui 7/1?Ja, maandag was ze aan het werk.
Antwerpen blijft voor de meesten toch de beste lokatie. Ik kom er enkel overdag, maar kan niet echt zeggen welke dag nu de beste is. Geen nood, je vindt er toch altijd wel een leuke dame.Hallo allemaal,
Ik wil graag voor het eerst op de dag overstappen naar SKW. Welke dag raden jullie mij aan met de meeste aanwezigheid?
Liever Antwerpen of Amsterdam overdag?
Fijne dag
Er valt altijd wel iets te beleven de ene dag wat meer dan de andere .Antwerpen blijft voor de meesten toch de beste lokatie. Ik kom er enkel overdag, maar kan niet echt zeggen welke dag nu de beste is. Geen nood, je vindt er toch altijd wel een leuke dame.
Ik denk dat in Antwerpen vr, za, zo beter is dan ma,di,woe en do wat betreft het aantal vrouwen achter de ramen .Hallo allemaal,
Ik wil graag voor het eerst op de dag overstappen naar SKW. Welke dag raden jullie mij aan met de meeste aanwezigheid?
Liever Antwerpen of Amsterdam overdag?
Fijne dag
Ze zijn niet voor niks de beste raambuurt van Europa. Dat jaarlijks veel bezoekers erop afkomen . Van verschillende windstreken .Ik denk dat in Antwerpen vr, za, zo beter is dan ma,di,woe en do wat betreft het aantal vrouwen achter de ramen .
Het gaat over de Nederlandse Daisy. Die werkt momenteel op SS 27/3.Nog steeds verversrui 7/1?
Dag of nacht?Het gaat over de Nederlandse Daisy. Die werkt momenteel op SS 27/3.
Nee 18 jaar maar in de vt dacht ik wel daar moet ge 21 jaar zijnVraag naar aanleiding van onderstaande post. Wordt of werd er ergens in het skw een leeftijdsgrens van 20 jaar toegepast (voor dvp's)? Of was dit allicht iets van één pand?
Sex met 16 jarig meisje
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4612687/drie-mannen-aangehouden-na-betaalde-seks-met-16-jarig-meisje Ja dan ben je de klos...als je een date hebt...en bij eerste ontmoeting krijg je het gevoel dat ze geen 18 jaar is...dan vragen om ID bewijs...foto en geboorte datum...naam mogen ze...www.girlsreview.nl