Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is er eigenlijk aan de hand in het SKW ? Overdag bijna geen wandelaars, minder en minder recensies, ? Is iedereen zijn geld op of wat ?
Het is idd al een hele tijd zeer kalm overdag en het betert precies niet. Normaliter is de periode voor Kerst net heel goed voor de dames, maar dit jaar blijft het triest. Misschien is een raambuurt gewoon niet meer van deze tijd? Gent, Den Haag, Eindhoven...het is overal vrij rustig.

Iemand die weet wie de dame is die in de nachtshift zit in de verversrui 28, 4e venster van rechts. Vrij lang benig en slanke milf. Droeg een donkere string en wit topje zonder BH, laatste zaterdagavond. Ze heeft ongeveer een C-cup. En ik dacht ook bruin haar. Van dit laatste ben ik niet helemaal zeker. Zag haar net bij het buiten stappen bij Monica, meer in het begin van diezelfde straat. Zag er heel goed uit ondanks ze wat ouder lijkt. Wat extra ervaring kan zeker geen kwaad;). Bestaat er toevallig al een topic over deze dame?
Is dit misschien Marie? De donkere string en wit topje zonder BH is wel iets dat ze vaak draagt.

Klinkt nogal logisch. Prijsstijging van 20 min naar 15 min . voor iedere extra service moet ge ook nog eens apart bij betalen . En bij sommige dames kan het wel eens tegenvallen. Ze jagen de goede klanten weg . Volgende week is het kerstvakantie dan is er wel een kans dat het misschien iets beter wordt voor de dames.

Het zal nog erger worden de meeste gaan naar huis vanaf 20 december
Klinkt nogal logisch. Prijsstijging van 20 min naar 15 min . voor iedere extra service moet ge ook nog eens apart bij betalen . En bij sommige dames kan het wel eens tegenvallen. Ze jagen de goede klanten weg . Volgende week is het kerstvakantie dan is er wel een kans dat het misschien iets beter wordt voor de dames.
Inderdaad vooral het tegenvallen van nieuwe dames.

Hier ben ik het niet mee eens. Wel dat het rustig blijft en niet lijkt te beteren. Af en toe is het een keer drukker en lijkt het tij eindelijk te keren, maar daarna is het weer heel rustig met wandelaars.
Ik krijg bij al de dames die ik bezoek echter juist extra tijd. Soms zelfs 10 of 15 minuten. De meeste dames beseffen dus heel goed dat ze juist wat extra moeten doen zodat je terug zult komen. Ook niet bijbetalen voor extra's. Beffen altijd in de prijs inbegrepen. PZC kost wel extra, maar daar vraag ik nooit naar. Ik moet wel zeggen dat ik altijd voor een half uur binnen ga, en soms zelfs voor een uur.

Of 't is misschien minder interessant aan het worden .
Zal altijd interessant blijven!!!!!
Zelfs als er veel weg zijn binnenkort, dan nog zal je je goesting wel vinden . Trouwens er zijn enkele toppers die juist blijven omdat er veel vertrekken voor de feestdagen , en die dan goede zaken doen

Laatst bewerkt:
Zal altijd interessant blijven!!!!!
Zelfs als er veel weg zijn binnenkort, dan nog zal je je goesting wel vinden . Trouwens er zijn enkele toppers die juist blijven omdat er veel vertrekken voor de feestdagen , en die dan goede zaken doen
Dat zal altijd blijven draaien dag en nacht. Af en toe zijn er van die momenten dat het eens minder interessant is.

Terug
Bovenaan Onderaan