24/7.is het nog steeds tot 23:00 of voort weer 24/7?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren24/7.is het nog steeds tot 23:00 of voort weer 24/7?
Lees je hier wel !!!!????is het nog steeds tot 23:00 of voort weer 24/7?
Deze twee dames kan ik je zeker aanraden.Ik wil aankomend weekend voor het eerst hier langs gaan. Ik heb een voorkeur voor rondborstige dames (Cup E+), chubby mag zeker. Weten jullie soortgelijke dames hier?
Het liefst wel, dat ben ik idd vergeten te vermelden. Een D zou ook mogen hoor, als het maar kneedbaar is
Thanks ziet er goed uit. En wat is niet duur volgens jou?Ik heb een perfecte meid voor je maar wel in Brussel. Is echt insane goed. En niet duur. No limits. Heb het geluk gehad haar eerste klant te zijn juist voor kerst. (ze had nog geen ad of telefoon zelfs. Een vriendin van haar had me gebeld. Haar geboekt 3 dagen na elkaar en meteen op het juiste spoor gezet)
Hiero:
La Bella VICA!!!
Bonjour, Je suis VICA une très belle russe brune avec des seins extrêmement génereux. Je suis quelqu'un pleineold.quartier-rouge.be
2 weken terug in de SS op nr 17 een HEEEEL grote blonde dame OF Trans zien staan.....
Iemand die weet wie dit is en eventuele ervarngen??
Bedankt
Volgens bij bedoelt hij het middelste raam. Daar ben ik zeker van dat het een trans is.Als het over het uiterst rechtse raam gaat, kan ik je verzekeren dat deze persoon trans is.
Heb hem/haar/x al zien varieren van raam, daarrmee.Volgens bij bedoelt hij het middelste raam. Daar ben ik zeker van dat het een trans is.
Ben je wel zeker dat het SS 17 is ?2 weken terug in de SS op nr 17 een HEEEEL grote blonde dame OF Trans zien staan.....
Iemand die weet wie dit is en eventuele ervarngen??
Bedankt
Die ik bedoel staat inderdaad naast Melissa.Ben je wel zeker dat het SS 17 is ?
Ik denk eerder dat ik deze grote trans in hetzelfde pand als Melissa zien staan heb, en dan zou het SS 15 zijn, of vergis ik mij ?
Zou idd SS15 kunnen zijn...Middelste raam.....Die ik bedoel staat inderdaad naast Melissa.
Als de lengte of kaaklijn nog niet helpt, zal de bobbel in de slip wel iets duidelijk maken. Denk trouwens eerder travestie dan trans, maar ik voel mezelf niet echt aangetrokken om dat van nader te gaan bekijken.Zou idd SS15 kunnen zijn...Middelste raam.....
Jezus....wat n reus....
Trans dus??
Morgenavond (Do) op VTM Luc Alloo met een reportage over het skw en enkele bekende figuren ervan.
Doc
Paul de burgemeester van het SKW? (RIP) Ooit nog een meningsverschil mee gehad.Morgenavond (Do) op VTM Luc Alloo met een reportage over het skw en enkele bekende figuren ervan.
Doc
Ik kan het in Nederland niet kijken. Als iemand een mogelijkheid weet, houd ik me aan bevolen. Een YouTube link of naar een streamingdienst of zo.Morgenavond (Do) op VTM Luc Alloo met een reportage over het skw en enkele bekende figuren ervan.
Doc
Je mag bij mij komen kijken. Ik heb Bugles met Chavroux en een Westmalle.
Ik werk toch tot 22h30. Dan ben je lekker alleen op de bank.