Roxana die druk bezette knappe blonde dame laatste huis Verversrui beweert dat ze Italiaans maar ik denk ook gewoon Roemeentje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie Dominicaanse, steeds knipogend als je nog maar in haar buurt stapt. Denk dat ik weet wie je bedoeld.Er is nog zoveel moois. Geeft de kans eens wat anders te proberen . Hoe is trouwens die Dominicaanse , slank met grote borsten , aan het begin van de Verversrui , even nummers. Ze vroeg al geld aan de deur , dat weerhield me
Ik trek mijn woorden terug. Het blijkt niet Melanie te zijn maar Natalie. Excuses voor misverstand. Ook met naambordje. Ik spreek over de avondshift.Ik ken wel een Melanie in VT. Zij heeft een simpel naambordje. Zij werkt echter altijd op VT 19, en doet uitsluitend de avond. Ze staat ook op mijn lijstje om bezocht te worden, maar het is er nog steeds niet van gekomen.
Nee, al bijna 2 weken vertrokken.Hallo is Mistress Eva Schippersstraat 13/2 nog aan het werk heb haar zondagmiddag 19dec. tm 18h niet gezien ook geen bordje.
Natalie staat inderdaad op wisselende kamers. Ze schijn een goede service te geven. Volgens mij heeft ze hier een topic. Ik heb zelf echter geen ervaring met haar.Ik trek mijn woorden terug. Het blijkt niet Melanie te zijn maar Natalie. Excuses voor misverstand. Ook met naambordje. Ik spreek over de avondshift.
Vanavond stond ze te pronken aan VT 3 . Iemand ervaring met deze jongedame? Wisselt steeds van raam.
Ben elders mijn erfgenamen in een plastiekje gaan verschieten. Recensie volgt.
Ik sprak ook over een magere donderharige jongedame Verversrui 22/1. Dit blijkt ook foutief te zijn. Had nochtans niet gezopen
Deze schoonheid staat Verversrui 24 meest linkse raam. Er stond de hele avond een kerel aan haar deur te geilen. Niet evident om dan klanten binnen te lokken. Het weerhield me zelfs er contact mee te maken.
Het was bitterkoud. Veel Hollanders in de straten. Ik geef ze groot gelijk af te zakken naar skw.
De witte passage Raluca met die waanzinnig lekkere kont? Als ze die kont naar me toe draait is het gebeurdUit de passage
Die grote blonde
En elly die altijd met een paar hakken voor het raam in de passage een wat oudere dame die grote blonde zit tegen over haar
Gewoon op negeren zetten die Paulus. Zever.... Is het. Komt nooit iets zinnigs uit.Helemaal met Sakis R. eens.
Bekijk de situatie eens positief Paulus de boskabouter ipv negatief zoals jij altijd doet. Dan wordt het leven een stuk aangenamer.
volgende keer haar telnr. vragen en/of als je naar buiten loopt gelijk raamnr. en haar naam opschrijven en Russisch is ze niet, had ze een leeuw op haar rug?Ik heb maandag een bezoekje gebracht aan een dame op de locatie Schipperstraat 4/1, denk ik. Nu ben ik haar naam toch wel vergeten. Ik denk dat het Valentina was of iets dergelijks. Echt een toffe dame. Blond, tattoo's en heeft een bovenstukje aan dat iets meer bedekt. En belangrijk!!! Ze is Roemeens/Russisch maar ze spreekt zeer goed Nederlands. Kunnen jullie bovenstaande bevestigen aub (straat, naam)? Hebben jullie ook al goede ervaringen gehad met haar?
Nee passage in hunsestraat ze heet volgens mij Nikki of zoDe witte passage Raluca met die waanzinnig lekkere kont? Als ze die kont naar me toe draait is het gebeurd
Ik zet hem niet op negeren. Ik wil zijn zever lezen en weerleggen. Anders denkt hij nog dat hij gelijk heeft ook. En denken anderen die niet goed op de hoogte zijn ook dat hij gelijk heeft omdat hij niet tegen gesproken wordt. Hij moet gewoon leren om zijn mond te houden over zaken waar hij geen verstand van heeft.Gewoon op negeren zetten die Paulus. Zever.... Is het. Komt nooit iets zinnigs uit.
Dan lees je toch niet goed, ik schrijf dat het mooi zou zijn als het open blijft.Helemaal met Sakis R. eens.
Bekijk de situatie eens positief Paulus de boskabouter ipv negatief zoals jij altijd doet. Dan wordt het leven een stuk aangenamer.
Ik heb geen idee, heb alleen herhaald wat er op tafel ligt.
Wat er besloten wordt horen we later vandaag en ik hoop van harte dat het meevalt.
je bedoeld dat vrouwen gewoon hun werk mogen blijven doen op persconferentie overlegcomité is er niets over gezegdAlles blijft hetzelfde voor ons lijkt me...
Al heel lang niet meer gezien.Iemand Crystal al weer gezien? Die met veel tattoo"s dat vroeger naast café d'anvers stond
Dat wordt nooit gezegd, maar wordt altijd aan horeca gekoppeld. Geen wijzigingen voor de horeca betekent dus ook geen wijzigingen voor onze schatjes.je bedoeld dat vrouwen gewoon hun werk mogen blijven doen op persconferentie overlegcomité is er niets over gezegd
Mooi, dan zetten we koers richting SKW. Hoe is de bezetting overdag nu zo een paar dagen voor de kerst?
Ik ben niet zo goed in het onthouden van tattoos. Ze had er ook wel een op haar hand. Ze zou vanaf volgende week ook wel thuis gaan ontvangen en dan zal ze wel op Redlights staan zeker... Ik zal ze daar dan vinden zeker. Ze zegt ook dat ze hier maximaal nog een jaar gaat werken en dan stoppen; ze is 32 jaar. Dus een recensie ga ik niet schrijven, maar wel een aangename. Dat moet ik zeker nog eens vermelden!!!volgende keer haar telnr. vragen en/of als je naar buiten loopt gelijk raamnr. en haar naam opschrijven en Russisch is ze niet, had ze een leeuw op haar rug?
Neen, niet meer gezien. Ik had ook haar telefoonnummer maar ook dat is niet meer in dienst. Ze is nog al een tijdje weg geweest en heeft toen in Sharks in Darmstadt gewerkt. Misschien moet je daar eens gaan kijkenIemand Crystal al weer gezien? Die met veel tattoo"s dat vroeger naast café d'anvers stond