Ben meerdere keren bij haar geweest toen ze nog net begon ,deze meid neukt lekker mooi slank figuur met A borstjes
maar na een tijd kreeg ze wel wat streken ze heeft me meerdere keren weggestuurd omdat ze een klant verwachte die waarschijnlijk langer wou bliiven vindt ik niet echt klantvriendelijk en als je ze een paar keer negeer dan probeert ze toch uw aandacht te trekken
Er zijn heel wat dames die met vaste klanten "op afspraak" werken. Dat zijn inderdaad meestal klanten die "langer blijven" en dus ook "meer eurootjes op het bed leggen".
Als een dame bvb om 16u een afspraak met een vaste klant heeft die een uurtje of langer gaat blijven dan zal ze wellicht om 15u45 geen andere klant meer binnen laten. Mogelijk was het zoiets waarom ze jou niet binnen liet.
Gewoonlijk kun je zoiets al wel aan bepaalde kenmerken zien. Als een dame zich bvb wat meer "naar achteren" zet in haar raam en/of voorbijgangers geen enkele aandacht schenkt dan kan het wel eens zijn dat ze zo dadelijk een afspraak heeft. Ze wil dan geen voorbijgangers in de verleiding brengen van op haar af te stappen want ze wéét dat ze die voorbijgangers zal moeten weigeren vanwege haar afspraak.
Kun je haar dat kwalijk nemen? Eigenlijk niet, zij wil zich aan haar afspraak met haar vaste klant houden. Als ze dat niet doet en die vaste klant een kwartier of 20 minuten laat wachten omdat ze nog snel een andere klant heeft binnen gelaten dan zou het wel eens kunnen dat ze daardoor die vaste klant verliest, niet enkel die ene keer maar bij herhaling zelfs permanent. En zeg nu zélf, wie zou je als dame in zo'n geval bevoordelen? De vaste klant die je al een hele tijd kent, die een afspraak gemaakt heeft en die wellicht minimum 150 Eur of zelfs meer op het bed zal leggen? Of de voorbijganger die af en toe eens langs komt voor een snelle wip?
Dat de dame op "andere momenten" dan weer wél je aandacht probeert te trekken lijkt me óók een beetje logisch, ze weet dat je al wel een aantal keer bij haar geweest bent en als ze op dat moment geen geplande afspraak heeft dan zal ze uiteraard proberen van je opnieuw te verleiden.
Je kunt het verhaal ook omdraaien. Hoe zou je zelf redeneren als JIJ degene was die een afspraak had en je moet nog een kwartier of 20 minuten wachten voordat je binnen mag? Ik denk dat je dat zélf ook niet leuk zou vinden, of vergis ik me?
Ik probeer hiermee een "verklaring" van het gedrag van de dame te geven. Niet iedereen hoeft hiermee akkoord te zijn, het is gewoon hoe ik het zie.