Hollebolleke
Stamgast
Wat heeft 'privé vertellen' met geld te maken?Gelukkig dat de meeste nog onderscheid kan maken tussen realiteit en fake love. Dat is inderdaad goed advies en ik weet dat de meeste dvp in SKW alleen van geld houden en dus je moet niet teveel van je privé vertellen of anders denken ze een prooi hebben gevonden.
Het is hun job zoals ieder van ons. Er zitten er inderdaad die het onderste uit de kan proberen te halen via alle gekende trucjes van de foor.
Kerels die gepluimd huiswaarts keren, daar spreek ik me niet over uit. Eigen schuld, dikke bult (beter in de broek, lol).
Reken maar uit wat een dame maandelijks moet betalen: huur pand (500€ per week?)/huur flatje (reken maar het dubbele) en dan heb je nog niet gegeten, hé?
Logisch dat ze de manipuleerbare types eruit plukken? Ergens wel... (wat ik niet goedspreek, laat dit duidelijk zijn).
Als je rijk bent en je gunt het aan een dame, who cares? Dat is ieders goed recht.
Ik doe ook met mijn centen wat ik wil (ik betaal voor de minuten waar ik recht op heb, niet meer/niet minder).
Ik heb meerdere hobbies waaronder o.a. skw.
Ja, ik heb ook een nauwere band met 2 dames. Denk je dat die 1 keer extra hebben gevraagd omdat zogezegd 'de bomma ziek is?'. Dat heeft met je eigen ingesteldheid te maken.
Wees maar zeker dat dames ook genieten van een leuk babbeltje zonder gezeur over geld. Die prik ik er zo uit.
Ik ga niet enkel om te neuken, het sociale is zelfs even belangrijk om een geslaagde date te creëren.
Als ik voel dat er meer achter zit (geld) ga ik gewoon op een ander, simpel.