Ik heb onlangs een Hailey Reed-lookalike gevonden in de buurt van het kruispunt van wegen, VL in de buurt van 8 of 6, nachtdienst. Ik ben haar naam vergeten, als iemand me kan helpen?
Je bedoeld wellicht Anais, geen aanrader.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb onlangs een Hailey Reed-lookalike gevonden in de buurt van het kruispunt van wegen, VL in de buurt van 8 of 6, nachtdienst. Ik ben haar naam vergeten, als iemand me kan helpen?
Soms heb je wel het nadeel dat de service soms minder wordt op langere termijn. Sommige hebben een wisselvallig karakter .Ik begrijp het , daarom dat ik voor een vaste dame heb gekozen , want de dames die nog beschikbaar zijn geven meestal niet wat ik graag wil
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Veel dames beginnen toch rond 10u00. En de meesten blijven wel tot 18u00 of zelfs 19u00. Ik vind nog steeds op elk moment van de dag dat ik er ben mijn goesting. Ik kom er nog steeds met veel plezier, en ga vrijwel altijd met een big smile weer naar huis na weer een geweldige date.de werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
Dat kan gebeuren, maar ook het tegenovergestelde kan gebeuren. Dat alles alleen maar beter en beter wordt.Soms heb je wel het nadeel dat de service soms minder wordt op langere termijn. Sommige hebben een wisselvallig karakter .
Klopt maar volgens andere wandelaars is het niet waar en er zijn er die wel vroeg beginnen en al om 1 uur al weg met uitzondering van de vtde werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
De neus is aanwezig alsook het meisje zelf. Veel plezier.Goedemiddag,
Is Elisabeth Roemeense dame met grote neus aanwezig?(Schippperstraat 2/2)
Bedankt Alvast,
Vaak is dat een teken aan de wand. Een oranje vlag dat er privé misschien wel eens wat scheelt. Routine maakt een mens ook lui. Tijd om dan nieuwe horizonten op te zoeken maar niet iedereen heeft die kracht.Soms heb je wel het nadeel dat de service soms minder wordt op langere termijn. Sommige hebben een wisselvallig karakter .
Beter plannen zou ik zeggen mijne beste vriend. Links laten voor welk (beter) alternatief dan?de werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
Thuisblijven als het daar beter is.Beter plannen zou ik zeggen mijne beste vriend. Links laten voor welk (beter) alternatief dan?
Of gewoon eventjes links laten liggen . Dan krijg ik wel een berichtje van haar . Waarom ik niet meer langs kom ..Vaak is dat een teken aan de wand. Een oranje vlag dat er privé misschien wel eens wat scheelt. Routine maakt een mens ook lui. Tijd om dan nieuwe horizonten op te zoeken maar niet iedereen heeft die kracht.
Dan kiezen jullie duidelijk voor de verkeerde dames. Ik heb nóóit te klagen.Klopt maar volgens andere wandelaars is het niet waar en er zijn er die wel vroeg beginnen en al om 1 uur al weg met uitzondering van de vt
nog nooit in het weekend geweest zeker dan is het na 16.00 al doodHier ben ik het totaal niet mee eens. Veel dames beginnen toch rond 10u00. En de meesten blijven wel tot 18u00 of zelfs 19u00. Ik vind nog steeds op elk moment van de dag dat ik er ben mijn goesting. Ik kom er nog steeds met veel plezier, en ga vrijwel altijd met een big smile weer naar huis na weer een geweldige date.
Niet correct. Enkele dagen geleden (woensdag) nog gezien. Is gewoon veel bezetDe neus is afwezig alsook het meisje zelf. Veel plezier.
PS. Pijpen doet ze goed maar niet al te diep. Doordenkertje...
Dus 'ja'Goedemiddag,
Bedankt Alvast,
tot 18 uur waaauw, je bevestigd eigenlijk gewoon mijn verhaal! ze doen niet eens de moeite om de mannen te bereiken die net gedaan hebben met werken. ik weet dat ik nog 20u zonder veel moeite een deftig meisje kon vinden, ofwel ben ik mij dingen aan het inbeelden.Hier ben ik het totaal niet mee eens. Veel dames beginnen toch rond 10u00. En de meesten blijven wel tot 18u00 of zelfs 19u00. Ik vind nog steeds op elk moment van de dag dat ik er ben mijn goesting. Ik kom er nog steeds met veel plezier, en ga vrijwel altijd met een big smile weer naar huis na weer een geweldige date.
Jij komt er blijkbaar nooit in het weekend onnozelaar. Ik was er vandaag om 18u00 nog. Ruim voldoende bezetting, zoals vrijwel elk weekend.nog nooit in het weekend geweest zeker dan is het na 16.00 al dood
Ik bevestig jouw verhaal niet. In tegendeel, ik spreek het glashard tegen.tot 18 uur waaauw, je bevestigd eigenlijk gewoon mijn verhaal! ze doen niet eens de moeite om de mannen te bereiken die net gedaan hebben met werken. ik weet dat ik nog 20u zonder veel moeite een deftig meisje kon vinden, ofwel ben ik mij dingen aan het inbeelden.
Ik ken haar naam niet en ben er nooit bijgeweest , maar aan de beschrijving en het opgegeven adres kan ik opmaken over wie het gaat....Goedemiddag,
Bedankt Alvast,
Inderdaad. Ze is aanwezig. Typo gecorrigeerd.Niet correct. Enkele dagen geleden (woensdag) nog gezien. Is gewoon veel bezet
De shifturen worden niet door de meisjes bepaald maar door de verhuurders, En die hebben niets liever dan dat de dames nog een stuk van de avondshift meepakken (en hiervoor uiteraard betalen).maar het zou volgens mij slimmer zijn mocht de shiftwissel niet voor 21u zijn. Zo hebben de normale werkmensen ook eens de mogelijkheid om dat arsenaal aan dagtoppers te aanschouwen. Niet dat er om 19u geen dames aanwezig zijn, alleen heb je dan minder keuze.
Flauwe kul! Ze kiezen zelf , dag , nacht of beideDe shifturen worden niet door de meisjes bepaald maar door de verhuurders, En die hebben niets liever dan dat de dames nog een stuk van de avondshift meepakken (en hiervoor uiteraard betalen).
Dat klopt van geen kanten. Bovendien is het zeker niet elke dag hetzelfde met die uren. Als er geen klanten rondlopen, komen er velen nog niet naar het raam. Misschien is de wandelattitude wel triestig geworden door de crisis.de werkattitude sinds corona is echt triestig, niemand begint voor 12u maar om 17u zijn ze al weg. degenen die er wel zijn zijn allemaal dezelfde dames. overgrote deel van de dames op mijn lijst blijkt vaak niet beschikbaar te zijn. reden genoeg om skw voortaan links te laten liggen.
Lees eens waarover het gaat. Over de uren. De verhuurders bepalen wanneer de shiftwissels zijn. Als een dame om 20 uur weg moet zijn en ze wil tot 22 uur werken, dan moet ze gewoon de volledige nachtshift er bij betalen voor slechts 2 uurtjes.Flauwe kul! Ze kiezen zelf , dag , nacht of beide