Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Het verhaal van de klok en klepel, en waarschijnlijk dat zelfs niet.Plat smijten die boel!
Inkomsten voor de stad, laat mij niet lachen! Dat beetje inkomsten gaat voornamelijk naar Nederlandse "investeerders". Het zou me trouwens niet verbazen moest een groot deel van die handel in Oost-Europese handen zijn
Veel belangrijke: de grote stroom geld die ginder loopt, gaat massaal uit de zak (mag je letterlijk nemen) van de wandelaar rechtstreeks naar Roemenië.
En natuurlijk deels naar Gucci, Louis Vuitton, en meer van dat soort belachelijke merken waar de poppemiekes zot van zijn.
Draag de bagger maar aan, een deftige mening moet ook kunnen.
Er is maar één pand in Oost Europese handen. De rest is allemaal in Nederlandse en Belgische handen. En die dragen gigantische belastingen af aan de stad in de vorm van raamtaxen.
Dat er veel geld naar Roemenië gaat klopt, maar daar kiezen wij voor omdat wij graag met roemeense meisjes spelen. En dat zij hun zuurverdiende centen besteden aan Guccie of Louis Vuiton is hun goed recht. Ik beslis ook zelf of ik mijn geld uitgeef aan een Opel of aan een Porsche.
Laatst bewerkt door een moderator: