Aangezien het aanbod in de Aerschotstraat in Brussel dramatsch wordt, dacht ik even poolshoogte te nemen in het schipperskwartier. Vorige week (of is het ondetussen twee weken geleden?) was ik er dan eindelijk nog eens, een namiddag. Er was amper iemand achter de ramen. en wat er te zien was, was al even erg als in Brussel. Om werkelijk geen nutteloze verplaatsing heb ik er een 15 rondjes gewandeld, maar het hielp niet. Er was iemand in de Verversrui, rechtover Villa Tinto, waar ik een praatje mee ging maken, maar toen zag ik dat haar borsten harde kokosnoten waren... Ik heb haar dan ook gezegd dat ik om die reden niet binnenstap. Ze kon er niet om lachen. Ik ben dan op de hoek van Villa Tinto, ik denk nummer 48 binnengewandeld omdat de dame (haar naam ben ik ondertussen vergeten) er iets of wat schattig uitzag, maar op de kamer (trapjes op), eenmaal betaald en zij uitgekleed, was er nog weinig opwindends aan. Zij bleef wel vriedelijk, maar ik kwam niet tot een orgasme. Globaal besluit. Schipperskwartier is voor mij geen alternatief voor de Aerschotstraat en is dus de verplaatsing vanuit Brussel niet waard. Ik heb jaren geleden andere tijden meegemaakt.