Dat van die frituur voel inderdaad nog wel mee, maar hij heeft nog nooit ook maar één nuttig bericht geschreven. Alleen beledigingen, en niet alleen aan mijn adres. Op Hookers was hij al dezelfde irritante figuur. Voor mij is de maat helemaal vol. Mede omdat de forumleiding het gewoon vertikt om er ook maar het minste tegen te doen.Jammer dat je je zo laat leiden door andere medeleden die eens posten dat je een frituur bezocht of niet bezocht om in een nodeloos bericht heeft gepost om jouw uit uw tent te komen wat blijkbaar gelukt is, de persoon in kwestie postte geen nuttige info maar ook niet zwaar beledigend om daar zo zwaar aan te tillen, Mary zit waarschijnlijk in VT als ik al eens een reactie zag maar Suzanne nog nooit van gehoord, waar kunnen we die vinden om mss eens te bezoeken?
Suzanna werkt net als Mary ook in VT. Zij heeft een naambordje hangen. Ze heeft dat bordje meestal wel helemaal onderaan aan haar raam hangen. Suzanna en Mary geven een vergelijkbare service. Beiden zijn absoluut top.