Johnny Walk
Meubelstuk
Neee bestaat niet meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl weer 16 jaar historie dus waar praat je over ?Jaaaa!!!!
Donker haar?Op Schippersstraat 25/3 staat in de nacht een klein skinny pittig meisje. Enig mipuntje, vind ik, ze staat daar op haar slippers. Ik zag er wel regelmatig klanten binnengaan. Ik vind hier nergens een recensie over. Iemand die er meer over weet?
Yes.Donker haar?
Deze jongedame spreekt me enorm aan om haar schattig snoetje. Ik vermoed dat we over dezelfde spreken.
Ja ze is weer aanwezigIs Zeny/Zamie van SS10-3 al terug van verlof?
Ieder zijn voorkeur. Ik vind slippers huiselijk en lieflijk. Hoge hakken, voor wat? Om voeten om te kantelen, om te vallen, om rugpijn te krijgen van daar de hele dag op te staan?SLippers of geen hoge hakken is voor mij een no go
Best wel wat klantjes die snel buiten zijn misschien wie zal het zeggen? Ze springt zeker in het oog met haar petite lichaam en die harde tepels onder haar grijs t-shirt. Volgens mij is ze ouder dan we denken boys. Een naaldhakje zou haar zeker niet mis staan, het geil poppetje.Deze jongedame spreekt me enorm aan om haar schattig snoetje. Ik vermoed dat we over dezelfde spreken.
Ze viel me vorige week op. Heeft inderdaad wel wat klantjes.
Huiselijk dat vind je zoals het woord zegt: dat tref je thuis. Lieflijk? Ja, aan het strand misschien? Hoge hakken: jawel: da's vrouwelijk. En het is niet de bedoeling om daar een ganse dag te staan. Veel meisjes zitten op een stoel of leunen achterover in hun zetel. Niets voor een echte DVP. En daarmee bedoel ik: vrouwelijk uitgedost. Liefst geen badpak of enkel een BH. Dat is al té geforceerd. Doch een stijlvol kleedje, jaretelles en kousen: dat triggert me. Nu ja, iedereen zijn voorkeur. Keuze die ik overigens waardeer.Ieder zijn voorkeur. Ik vind slippers huiselijk en lieflijk. Hoge hakken, voor wat? Om voeten om te kantelen, om te vallen, om rugpijn te krijgen van daar de hele dag op te staan?
Is hoogstwaarschijnlijk de meid die zich voorstelt al Ella. Mijden! Zie mijn recensie: https://www.girlsreview.nl/threads/ella-roe-antwerpen-verversrui-26-2-dag-nacht.3916/Verversrui 24, raam links, overdag, staat er een geblondeerde skinny dame met een zeer strak afgetrainde lichaam. Prachtige lichaam, precies een top atlete ofzo. Bruine ogen maar sad face. Ze heet Nicol of Nico ofzoiets. Ik ben er niet binnengeweest want ze was precies depressed as fuck. Bovendien is het in zo'n gedeelde raam met andere waar het een kiekensnest is met peer pressure om de klanten af te zetten. Ik heb geen goede ervaringen bij de ramen die dicht bij de Chinese restaurant staan. Precies the place to be voor quick-cash-girls.
Verversrui 28 daar zitten best prima dames.
2 blondines , Mari, Russische mooie zachte grote borsten.
Roxana Roemeens Italiaanse ook blond met siliconen maar ook.erg goed.
Die hebben geen tijdsdruk.
Naast Mari ook eens bij n Dominicaanse geweest, Pamela in de Vingerlingstraat 17. Donker getint.Wat kan die diep en goed pijpen.
Weer eens wat anders dan dat OostEuropese geweld.
Lijst van prima dames wordt steeds langrr
JaStaan de allemaal met de nachtshift? Alvast bedankt
Ik ga toch eens trachten haar te bezoeken.Gisteren heb ik Emma nog gezien. Maar één keertje, want ze was weer heel veel bezet.
Inderdaad een goed mooie dame. Bij mij staat ze ook al lang op mijn lijstje, maar tot nu nog nooit van gekomen.Ik ga toch eens trachten haar te bezoeken.
Mooie meid.
zeg jij bij allen dat ze veel bezet zijn maar in werkelijkheid bijna altijd vrijGisteren heb ik Emma nog gezien. Maar één keertje, want ze was weer heel veel bezet.
Als ze achter het raam recht staat is ze direct bezet maar als ze op haar stoel zit kun je ze beter mijden maar dit geld voor meer dames bij haar moet ge geluk hebbenzeg jij bij allen dat ze veel bezet zijn maar in werkelijkheid bijna altijd vrij
Ik zeg wat ik zie, en kraam geen onzin uit, en vertel geen leugens zoals een zeker lid dat alles en iedereen afkraakt.zeg jij bij allen dat ze veel bezet zijn maar in werkelijkheid bijna altijd vrij
Hopelijk heb ik geluk vanavondAls ze achter het raam recht staat is ze direct bezet maar als ze op haar stoel zit kun je ze beter mijden maar dit geld voor meer dames bij haar moet ge geluk hebben
Bij meerderen geldt voor mij, dat je moet toehappen wanneer ze gebukt met de kont naar achteren voor je staat.Als ze achter het raam recht staat is ze direct bezet maar als ze op haar stoel zit kun je ze beter mijden maar dit geld voor meer dames bij haar moet ge geluk hebben
ook de kuisvrouw ?Bij meerderen geldt voor mij, dat je moet toehappen wanneer ze gebukt met de kont naar achteren voor je staat.