Fake news is een groot woord, het lijkt me eerder dat de betrokken dames "keuzes" maken en dus zélf bepalen met wie ze in het kinky spel af en toe nog eens een pijpje en een neukje inlassen. Het lijkt me echter een quasi zekerheid dat je bij de meeste van die dames niet terecht kunt voor een snelle 50 Euro S&F service.
Het hangt er een beetje van af wat je bedoelt met "fysieke intercourse", ik ga ervan uit dat je dan wil zeggen dat je fluit in hun poes moet geweest zijn of toch minstens in hun mond. Vastgeketend aan het bed liggen en dan een teasende body tot body massage met de borsten krijgen, op dezelfde manier een poes die over je ballen en stijve paal wrijft, een dame die voluit met haar borsten op je borstkas ligt en met haar mond en tong op 1 cm van de jouwe hangt, een facesitting met poes of kont op je gezicht, een lange, diepe pijpbeurt terwijl er een paar vingers je prostaatklier leeg duwen,....... ?
Ik weet het, dat is niet neuken maar soms zijn die dingen nog veel plezanter dan neuken
en in vind dat persoonlijk toch aardig wat "fysieke intercourse".