Ja , ik voel mij niet onveilig maar hou niet van da volk dat er s'avonds/s'nachts rondloopt
Ik erger me meer aan die stinkende pisbakken waarvan zondagavond 'den afvoer' dan nog bleek verstopt te zitten dan aan het volk dat er rondloopt.
Er is een uitgebreid camerasysteem en regelmatige politiecontroles die STEEDS de meest luidruchtige pipo's eruit plukken.
Je begrijpt wel welke richting ik uitga?
Ik ben in
skw voor de dames, niet voor het volk dat er rondloopt.
Gisteren was ik ook zeer laat in
skw. Inderdaad liep er wel wat onguur volk rond, was er wel een wietgeur te bespeuren (who cares, geen probleem mee, we leven anno 2022, ja was er zelfs een verslaafde idioot zittend op straat aan het roepen (of iets dat er op moest klinken...). Ik negeer alles en blijf me er superveilig voelen. Ik ga voor de dames. De rest interesseert me niet. Geen reden weg te blijven uit
skw.
Die types zie je overal, heeft niets specifieks met
skw te maken. Er was jawel regelmatig politiepatrouille die stelselmatig de meest 'zatte klojo's' aanspraken het rustiger aan te doen (waren dan nog Belgen die volgens hen de 1ste keer in
skw wandelden...). 1 van die flikken was een grote blonde dame, eentje waar je beter geen problemen mee zoekt
Ik zag ze meermaals in de straten. Ze komt vooral zeer strikt over. Zo hoort het.
Door verlofperiode (eindelijk) eens de dagshift kunnen bewonderen. Normaal ben ik er enkel 's avonds op regelmatige basis.
Het viel me op dat vele ramen leeg bleken met een zeer beperkt aantal wandelaars. Misschien net na het weekend steeds rustiger?
Aangezien ik gisteren mijn kruit reeds verschoten had (en even op adem wou komen
) nergens binnengestapt.
2 dames spraken me weliswaar aan: thv VT11 zat een kleine blonde jongedame, iets naar achter 'verscholen'. Iemand idee wie dit zou kunnen zijn? Ik vond alvast geen recensie na wat zoekwerk. Zij kwam over als 'het rustige type' waar ik steeds naar op zoek ben.
Thv VT 2 zat een dame Suzanna genaamd (dank u naambordje!), haar recensie vond ik reeds terug (dank u medewandelaar!). Ze kwam vooral zeer sociaal/spontaan over, iets dat me sneller over de streep trekt. Ik ben niet het type wandelaar die enkel zijn broek laat zakken. Het sociale maakt het wat aangenamer.
1 van beide dames mag me 1 dezer dagen verwachten.
Ondanks een rustig
skw vandaag vind je nog steeds perfect waarom we er zijn, niet?