Hoort in prive-ontvangst. Hier gaat het over het skw, en zul je niet snel antwoord krijgen.Noa noa (38 jaar)
Het profiel van Noa noa (38 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32488964924.www.redlights.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoort in prive-ontvangst. Hier gaat het over het skw, en zul je niet snel antwoord krijgen.Noa noa (38 jaar)
Het profiel van Noa noa (38 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32488964924.www.redlights.be
Jij mag door voor de koelkast.Mag ik nog een poging wagen: Suzanna op VT 35. Daar kan je lachen met de achtergrondgeluiden van uit kamer VT 33
Kijken en kiezen !! Ieder heeft een ander goestingIemand aanraders voor morgen avond ,zou rond 10u in de avond naar Antwerpen willen gaan
Is helemaal niet moeilijk, en ik sta er ook zeker niet helemaal alleen voor. Is gewoon een kwestie van de zaken van de positieve kant te bekijken. En er zijn er genoeg die het met mij eens zijn. 9 van de 10 Nederlanders die voor het eerst het skw bezoeken schrijven dat het het beste RLD is dat ze ak ooit bezocht hebben. En de leugens die van tijd tot tijd verspreid worden om het skw in een slecht daglicht te plaatsen zijn meestal gemakkelijk te weerleggen.Hier gezocht: Nieuwe promotor van het Antwerpse SKW.
Sakis R heeft zijn account be-eindigd en voor Janus alleen, wordt dit een hele zware taak!
Ik kom uit Duitsland en kan dat ook bevestigen. De SKW is de beste RLD die ik tot nu toe heb bezocht. En over 3 weken doe ik het weer. Ik hoop dat er genoeg keuze is en dat de vakantieperiode voorbij is.Is helemaal niet moeilijk, en ik sta er ook zeker niet helemaal alleen voor. Is gewoon een kwestie van de zaken van de positieve kant te bekijken. En er zijn er genoeg die het met mij eens zijn. 9 van de 10 Nederlanders die voor het eerst het skw bezoeken schrijven dat het het beste RLD is dat ze ak ooit bezocht hebben. En de leugens die van tijd tot tijd verspreid worden om het skw in een slecht daglicht te plaatsen zijn meestal gemakkelijk te weerleggen.
Gebaseerd op de avondline-up van gisteren:Iemand aanraders voor morgen avond ,zou rond 10u in de avond naar Antwerpen willen gaan
Anna van vingerlingstraat 6: een echte topper !Gebaseerd op de avondline-up van gisteren:
- Anna, SS12/3
- Anna, VR8/1
- Heidi, SS29/3
- Jeannette, VT39
- Bianca, VR24/1
- Thali, VT21
- Anna (VL6/2)
Is zij vandaag aanwezig?Anna van vingerlingstraat 6: een echte topper !
Ja ze is er vandaag !Is zij vandaag aanwezig?
Tot wat uur werkt zij ongeveer?Ja ze is er vandaag !
Ze heeft haar kamer dag en nacht. Wanneer ze vertrekt beslist ze zelf op basis van de passage. Dikwijls zit ze er tot middernacht of zelfs erna …Tot wat uur werkt zij ongeveer?
Heb ze niet zien zittenZe heeft haar kamer dag en nacht. Wanneer ze vertrekt beslist ze zelf op basis van de passage. Dikwijls zit ze er tot middernacht of zelfs erna …
Het is echt een hele lieve meid met een ongelooflijk mooie body
Ze zal bezet geweest zijn dan, want ze werkt zeker vanavond.Heb ze niet zien zitten
Anna zal ongetwijfeld bezet geweest zijn. Ik ben vandaag vele uren in het skw geweest, en ik heb haar slechts 1 keer in haar raam gezien.Ze zal bezet geweest zijn dan, want ze werkt zeker vanavond.
Wat doe je daar nou zo n hele dag Janus , met dat goede weer? In de stad rondhangen?Anna zal ongetwijfeld bezet geweest zijn. Ik ben vandaag vele uren in het skw geweest, en ik heb haar slechts 1 keer in haar raam gezien.
Heb er toch 3u rond gehangen niet gezien ,vrijdag ga ik terug,heb mij wel geamuseerd met iets andersAnna zal ongetwijfeld bezet geweest zijn. Ik ben vandaag vele uren in het skw geweest, en ik heb haar slechts 1 keer in haar raam gezien.
Ze heet Emma. Ook een topper op het eerste zicht. Maar heb haar maar één keer bezocht tot nu toe.Ik heb Anna niet gezien, maar ik heb niet op tekenen van aanwezigheid gelet. Mijn ogen werden steeds naar haar buurvrouw op VGL 6/1 getrokken
Uiteraard een dame bezoeken, en tussendoor op een terrasje van het goede weer genieten. Ik wilde in de avond ook nog een dame bezoeken, maar daar is het niet meer van gekomen wegens te gezellig op het terras.Wat doe je daar nou zo n hele dag Janus , met dat goede weer? In de stad rondhangen?
Ik dacht al dat dit Emma moest zijn. Ze werkt dubbele shifts. Ik ben al een tijdje van plan om haar eens te bezoeken, maar tot nu hield iets me steeds tegen, en ben ik steeds naar mijn vaste dames gegaan.Ze heet Emma. Ook een topper op het eerste zicht. Maar heb haar maar één keer bezocht tot nu toe.
Gewoon vragenWeet er iemand welke dames in het RLD er anaal aanbieden ?
Thanks
Zou handig zijn moest het hier van sommigen reeds geweten zijn …Gewoon vragen
Hij vraagt het tochGewoon vragen
@Benny87 Over Rossie werd toch geschreven dat ze voor 50€ extra anaal deed?....Weet er iemand welke dames in het RLD er anaal aanbieden ?
Thanks