Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet
Onderstaand bericht is een reactie op alle reactie die ik ontvangen heb naar aanleiding van mijn bericht.
Ik wandel al bijna 40 jaar, en weet verdomd goed hoe het in het
skw werkt. Ik weet zeker niet alles, maar wel heel veel doordat ik een aantal goede contacten opgebouwd heb met diverse mensen die daar werken. Dit loopt uiteen van de dames zelf tot kuisvrouwen en verhuurders en al de anderen die er werken.
Mijn bericht was ook helemaal niet negatief bedoeld. Zelfs positief zeker wat betreft de dagshift. Jij kent de voorgeschiedenis blijkbaar niet. Je zult van mij ook nooit een echt negatief bericht over het
skw lezen.
Er had onlangs iemand mij voor de zoveelste keer belachelijk proberen te maken door de dagshift af te kraken en de avondshift sterk op te hemelen. Vanwege mijn verlof was ik gisteren nog eens in de gelegenheid om ook de avondshift te bekijken. Wat bleek, die is helemaal niet zo veel beter dan de dagshift. Ze zijn heel vergelijkbaar. Zowel qua bezetting als qua schoonheid van de dames. Dat was dus eigenlijk de strekking van mijn verhaal. Niet meer en niet minder.
Ik weet heel goed dat de zomermaanden de rustigste maanden van het jaar zijn, en ook dat het de afgelopen 2 dagen extreem rustig was door de extreme hitte.
Ik kom ook altijd aan mijn trekken. Zowel in de dag als in de avond. Als ik eens een keer zonder bezoek terug naar huis ga, dan is dat een bewuste keuze van mij, en ligt het niet aan het aanbod van dames. De afgelopen dagen was de extreme hitte de reden dat ik die keuze gemaakt heb.