Ik denk niet dat ik me aan u moet verantwoorden wrm ik er nog wel of niet kom.
Maar als ik opnieuw sommige reacties zie van wandelaars die het er blijkbaar nog steeds fantastisch vinden dan begin ik mij grote vragen te stellen bij wat die wandelaars 'fantastisch' vinden.
Diegene die hier vlakaf blijven beweren dat het SKW vol 'toppertjes' zit zijn dus echt belachelijk snel content of ze gooien er belachelijk veel geld tegen aan om alsnog een beetje service te krijgen.
Natuurlijk hoef je je tegenover mij niet te verantwoorden, voor de volledigheid IK dus ook niet tegenover JOU al blijkt uit sommige van je posts dat je dat wél graag zou willen. Ik stelde me enkel de vraag waarom iemand die alleen maar negatief schrijft over het
SKW en nooit eens iets positiefs te vertellen heeft überhaupt nog de moeite doet om naar het
SKW te gaan. Mogelijk is dat dan enkel om wat inspiratie op te doen om nog wat meer negativiteit te spuien denk ik dan.
Het feit dat jij geen toppertjes kunt vinden, noch qua looks, noch qua service, leert ons dat je kennis niet al te ver reikt en dat je er steeds, ALS je al eens ergens binnen stapt, de verkeerde dames uitkiest. Tenzij je natuurlijk "alles" wil voor luttele 50 Eur of één van die afbieders bent die proberen af te dingen tot 40 Eur of zelfs 30 Eur en dan teleurgesteld zijn dat ze geen "goede" service krijgen.
En neen, ik hoef mij ook niet te verantwoorden, tegenover niemand trouwens, maar toch even dit:
-ik ben helemaal niet snel content, integendeel
-ik gooi er niet belachelijk veel geld tegenaan om alsnog een beetje service te krijgen
-ik gooi er soms wél wat meer geld tegenaan maar daar staat dan veel tijd en een geweldige service tegenover zoals IK hem graag wil (ik ben de voorbije week weer 2 keer met mijn hoofd in de wolken buiten gestapt bij mijn vaste dame, compleet van mijn sokken geblazen door haar)
-ik ben dus NIET op zoek naar dames die voor 50 Eur "zogezegd" alles doen, een date van 50 Eur is aan mij niet besteed tenzij het de eerste keer is dat ik een dame bezoek en als het dan meevalt dan betaal ik zelfs dán al snel bij.
-ik besef ten volle dat bij de ramen bepaalde diensten door de meeste dames niet aangeboden worden behalve dan misschien door de dinosaurussen waar Copkiller het graag over heeft, ik zoek dan ook niet naar zo'n diensten en/of dames
En nog even over dat NOG STEEDS "fantastisch" vinden......ik bezoek nog steeds dezelfde dame dan vóór Corona (tijdens Corona trouwens ook), ze ziet er op dit moment nóg een stuk beter uit dan toen en haar service is nóg fantastischer dan 2 - 3 jaar geleden.
Is er nóg iets wat je graag wil weten?
Schrijf dan nu eens neer wat jij allemaal zoekt en tegen welke prijs.