Ik kan je erin volgen, haar lichaam spreekt me wel aan.die in ss 9 heb ik ook zien staan, echt lelijke dame noway dat ik daar naar binnen ga
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan je erin volgen, haar lichaam spreekt me wel aan.die in ss 9 heb ik ook zien staan, echt lelijke dame noway dat ik daar naar binnen ga
Ja helaas wel, maar ben vanavond toch eens teruggegaan en heb men zak geleegdAls je zoveel keuze heeft aan mooie dames die je heeft gespot ben je dan met een volle zak naar huis gegaan die avond?
Vanessa werkt op Vingerlingstraat 14/1. Ik vind haar er best wel goed uitzien, maar iets houd me tegen om bij haar binnen te gaan.Iemand ervaring met Vanessa vingerlingstraat 14/2? Dame met zwart haar latex kledij rond de 30 vind geen topic over haar?
Iemand ervaring met Vanessa vingerlingstraat 14/2? Dame met zwart haar latex kledij rond de 30 vind geen topic over haar?
Is een knappe vriendelijke dame service is goed. Pijpen en neuken is goed. Maar haar kamer is echt wel een stuk minder. Heel basic en ongezellig Ik weet niet of ik haar terug een bezoekje breng.Vanessa werkt op Vingerlingstraat 14/1. Ik vind haar er best wel goed uitzien, maar iets houd me tegen om bij haar binnen te gaan.
Iemand zicht op haar service? De laatste blonde Crystal die ik bezocht was een anal Queen die in de buurt van Flory kwam op vlak van wat haar sterretje aan kon #gapeholeDat is Crystal. Uiterlijk is ze niets veranderd. Haar service schijnt wel aanmerkelijk beter te zijn dan in haar beginperiode. Ik heb zelf nog geen ervaring met Crystal.
Heb haar al een paar keer gespot ,ze heeft wel mooie borsten en body maar kijkt altijd als een zuurpruim ,nodigt niet uit om een bezoekje te brengenDat is Crystal. Uiterlijk is ze niets veranderd. Haar service schijnt wel aanmerkelijk beter te zijn dan in haar beginperiode. Ik heb zelf nog geen ervaring met Crystal.
Waar is VT 1 eigenlijk?Wat is de naam van de blonde op Villa Tinto 1, overdag? Die haar naam zoek ik al langer. Ik ga niet binnen bij haar omdat ze de looks heeft van een uber-bitch. Ze stond afgelopen jaren daar ook, maar nu is ze plots dunner. Operatie?
Het grote raam tussen café d'Anvers en de trapjes om vt in te lopen aan de Verversrui.Waar is VT 1 eigenlijk?
Ah ok die hoger gelegen etalage.. Ik zag 't niet op 't plannetje.Het grote raam tussen café d'Anvers en de trapjes om vt in te lopen aan de Verversrui.
Zuurpruim of niet....één ding is zeker, ze heeft een prachtig body en haar pruimpje blijft niet lang droog....Heb haar al een paar keer gespot ,ze heeft wel mooie borsten en body maar kijkt altijd als een zuurpruim ,nodigt niet uit om een bezoekje te brengen
Yvonne niet meer terug gezien... Al ganse tijd out of the picture.Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik nog naar Antwerpen kwam. Een paar vraagjes aan de medewandelaars, die er vaker komen. Is bijvoorbeeld "Het Keteltje" terug open? En kon Yvonne (de Poolse topper) inmiddels reeds gespot worden? Ik heb een stil vermoeden dat ze intussen de "stiel" verlaten heeft. Maar je weet maar nooit. En Andréa? Die zat op het pleintje van Villa Tinto. Die kon rimmen zeg. Zonder meerprijs. En tongzoenen, amai.
Paar maanden van Hama lijken toch wel iets langer te zijn effectiefYvonne niet meer terug gezien... Al ganse tijd out of the picture.
Andrea ken ik niet, kan je dus niet helpen daarbij.
Andrea nog altijd present op VT43(als ik me niet vergis) gedurende de dag behalve op woens- en zondag.Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik nog naar Antwerpen kwam. Een paar vraagjes aan de medewandelaars, die er vaker komen. Is bijvoorbeeld "Het Keteltje" terug open? En kon Yvonne (de Poolse topper) inmiddels reeds gespot worden? Ik heb een stil vermoeden dat ze intussen de "stiel" verlaten heeft. Maar je weet maar nooit. En Andréa? Die zat op het pleintje van Villa Tinto. Die kon rimmen zeg. Zonder meerprijs. En tongzoenen, amai.
Prijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..Prijzen zijn gelijk aan voor de lockdown.
Nog niets van gemerkt!!??Prijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..
Dan bezoek jij de verkeerde dames. Bij mij is de service nog steeds van hetzelfde hoogstaande niveau, en in sommige gevallen zelfs nog verbeterd als dat al mogelijk was.Prijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..
Die moet al een Gilf zijn me dunkt. Maar voor een rimbeurt moet je bij haar zijn. Zonder twijfel. Ze beschikt over een spits tongetje. En ze is ook best hygiënisch. Spoelt haar mond achteraf met listeryne of zo. Ze tongzoent ook bijzonder goed. Een aanrader voor de liefhebbers hiervan. Ik vind het wel vreemd dat geen enkele recensie op deze site terug te vinden is. Nochtans heeft ze een ruime klantenportefeuille.Andrea nog altijd present op VT43(als ik me niet vergis) gedurende de dag behalve op woens- en zondag.
Oei, de folklore is dus weg. Hebben de dames, meestal zwartjes, intussen een nieuwe ontmoetingsplaats gevonden? Het had wel iets dat befaamde Keteltje. Je moest wel je portefeuille dicht bij je houden, want anders was je steevast voor de verdere avond tot de bedelstaf veroordeeld. De keren dat ik er was waren wel 20, doorgaans jonge, meisjes aanwezig. Nooit ben ik echter op hun avances ingegaan. Jawel een keer een glaasje aanbieden aan 15 euro het stuk. En dan kreeg je een tongzoen. Zomaar.... Maar naar het toilet meegaan voor 25 euro voor een blowjob???? Nee, mij niet gezien. Leek me aantrekkelijk, doch té gevaarlijk.'t Keteltje is permanent gesloten. De eigenaars zijn veroordeeld.
Laat ons zeggen een half jaar Knipoog.Paar maanden van Hama lijken toch wel iets langer te zijn effectief
Ik deel graag je mening. Zo ervaar ik het ook!Dan bezoek jij de verkeerde dames. Bij mij is de service nog steeds van hetzelfde hoogstaande niveau, en in sommige gevallen zelfs nog verbeterd als dat al mogelijk was.