Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDiana begint morgen terug.Is Diana ss 36 terug ??
Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar zou sinds een week terug zijn uit verlof. Tenzij ze haar verlof verlengd heeft natuurlijk. Dat doen de dames wel vaker. Ik zal vanmiddag nog eens gaan kijken.Iemand Anna Maria SS13/3 nog gespot?
Iemand Anna Maria SS13/3 nog gespot?
Beter naar het zwembad dan gaan wandelen met dit weerIk heb ze zelf nog niet gezien, maar zou sinds een week terug zijn uit verlof. Tenzij ze haar verlof verlengd heeft natuurlijk. Dat doen de dames wel vaker. Ik zal vanmiddag nog eens gaan kijken.
Ik heb een kamer met airco uitgekozen. En nu een terras.Beter naar het zwembad dan gaan wandelen met dit weer
In Roemenie is t ook heerlijk weer nu , hoorde ik gister op de "Roemeense avond" zoals je de zaterdagavond in het SKW wel kan noemen.Ze zou normaal gezien terug zijn op 6 mei maar heeft wellicht haar verlof een beetje verlengd..
Heb haar nog gesproken rond 15 april en ze zei dat ze voor een maand naar Roemenië zou gaan. Deze week dus ergens terug?Ze zou normaal gezien terug zijn op 6 mei maar heeft wellicht haar verlof een beetje verlengd..
Heb haar nog gesproken rond 15 april en ze zei dat ze voor een maand naar Roemenië zou gaan. Deze week dus ergens terug?
6 mei? Ik dacht 16 mei. Maar kan verkeerd zijn.Ze zou normaal gezien terug zijn op 6 mei maar heeft wellicht haar verlof een beetje verlengd..
Ik heb Anna Maria gisteren in elk geval nog niet gezien.6 mei? Ik dacht 16 mei. Maar kan verkeerd zijn.
Is dit aan de kant vh politiebureau ?Ze is echt bloedmooi, werkt al lang in Antwerpen en niet zo vaak bezet.
Kort samengevat: Velen komen na 1 bezoekje niet meer terug voor een 2e maal. Waarom? Dat is makkelijk te raden!
Is dit aan de kant vh politiebureau ?
naturelle borsten???ik was daarnet bij een blonde Alicia of Alexia, Veversrui 12... slanke blonde met grote borsten, weet iemand of daar al een topic over bestaat?
Zo'n lieve meid!
Alexia is een zeer correcte en lieve Albanese. Rond de 25 jaar. Zeer mooie groen/bruine ogen, hoge GFE. Ze heeft een grote tattoo van een boompje op haar rug. Zwart/geblondeerd en een slanke lichaam, rond 1m70 lengte.ik was daarnet bij een blonde Alicia of Alexia, Veversrui 12... slanke blonde met grote borsten, weet iemand of daar al een topic over bestaat?
Zo'n lieve meid!
Net een collega van haar gesproken. Zou vrijdag terug op post zijn.Ik heb Anna Maria gisteren in elk geval nog niet gezien.
Hier is haar topic :ik was daarnet bij een blonde Alicia of Alexia, Veversrui 12... slanke blonde met grote borsten, weet iemand of daar al een topic over bestaat?
Zo'n lieve meid!
vvr 12 k3 alexia is niet blond en heeft geen borsten!Hier is haar topic :
Recensie - Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3
Is dat niet lastig te vinden want het valt binnen de 2 shifts In zo'n geval betaalt de dame inderdaad voor de 2 shifts.www.girlsreview.nl
Scherp Theo! inderdaad dit is die naast Maria op de Schippersstraat.vvr 12 k3 alexia is niet blond en heeft geen borsten!
theo
vvr 12 k3 alexia is niet blond en heeft geen borsten!
theo
Zij stond vandaag inderdaad in haar raam SS 13/3.Net een collega van haar gesproken. Zou vrijdag terug op post zijn.
SS 29/3Welke Ambra voren corona waren er minstens 2