Recensie Stacy, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

error

Vaste klant
219
02/01/22
280
33
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8936623-stacy
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Beste Medewandelaars,

Ik heb deze volgens de beschrijving "zeer belangrijke persoon" bezocht. Het is de dame van de foto's. Ze is slank met een leuk setje naturel borstjes.
Douche mogelijkheid /parkeren locatie prima. Er liep wel (toevallig) een nieuwsgierige gebouw beheerder rond die allerlei vragen begon te stellen.

Onder andere de vraag: "Waar komt u voor ?"
De volgende antwoorden speelden door mijn hoofd:
1) Ik kom een lekkere jonge strakke Oost Europeaanse palen.
2) Dit gaat u niks aan.
3) Ik heb op Markplaats een DE koffiezetapparaat gekocht.
3)Go fuck yourself.

Antwoord 1 was natuurlijk het vooropgezette plan, maar heb voor 2 gekozen :)

Inmiddels met vertraging kwam ik bij het appartement,
Na wat zoenen, heeft ze mijn jonge heer oraal onder handen genomen, wat uiterst plezant was. Ze deed zelf haar lange blonde haren opzij zodat het uitzicht prachtig was. Hierna heb ik haar heerlijk een tijdje gebeft, vervolgens missio en hierna doggy afgesloten.
Ze had na het hoogtepunt al snel het idee om me te laten douchen, dit is een minpunt.
Verder eigenlijk wel goed naar mijn zin gehad. Misschien een keer herhalen.

Greetings,

Error

Laatst bewerkt:
Hmmm. "Gewoon leuk" leuk dus. Niets bijzonders, maar ook geen klachten.

Eigenlijk 13 in een dozijn?

En die gebouwbeheerder, die liet zich afschepen met een fijne "gaat u niets aan"?

Laatst bewerkt:
Hi @error in haar profiel staat TZ, maar in jouw verslagje niet. Wil jij het niet of biedt zij het niet aan?
Het was ondiep en kort dus ik kan het niet echt TZ noemen. Had zelf verder geen initiatief genomen dus misschien dat ze het anders wel intensiever doet.
Mijn tong heeft voornamelijk de aandacht voor een ander vochtig plekje ;).
Hmmm. "Gewoon leuk" leuk dus. Niets bijzonders, maar ook geen klachten.

Eigenlijk 13 in een dozijn?

En die gebouwbeheerder, die liet zich afschepen met een fijne "gaat u niets aan"?
13 in een dozijn is de juiste omschrijving. Het was niet spectaculair. Maar vergeleken met dat nare kind Polina was het hemels. Als ik de keuze heb tussen b.v . Kate en Stacy zou ik weer voor Kate gaan (Stacy heeft een kleiner kontje).

Ja ik denk dat hij er toevallig was voor onderhoud. De beste man vertelde dat er vervelende voorvallen waren. Er wonen volgens mij veel ouderen dus begrijpelijk en goed dat er een beetje toezicht is. Maar deze wandelaar liet zich er niet door weerhouden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan