- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://hausnummer5.de/Aktuell/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag een top afspraak gehad met Stacey Stacey, een prachtige blonde vrouw met een onweerstaanbare uitstraling, wist vanaf het eerste moment de spanning op te bouwen.
Haar lippen waren zacht, haar kus intens – een perfecte combinatie van passie en verlangen.
Toen we op het bed belandden, nam ze de leiding ze wist precies hoe ze de juiste snaar moest raken, hoe ze met een subtiele aanraking een golf van opwinding kon veroorzaken. Daarna ging ze me heerlijk pijpen wat ze afwisselend en diep deed. En niet te vergeten ze nam werkelijk alles mee. Daarna maar 1 standje gedaan want ze nam de controle en in cowgirl, werd het afgemaakt een ervaring die niets minder dan onvergetelijk was. Ze gaat me zeker weer terugzien!!
Haar lippen waren zacht, haar kus intens – een perfecte combinatie van passie en verlangen.
Toen we op het bed belandden, nam ze de leiding ze wist precies hoe ze de juiste snaar moest raken, hoe ze met een subtiele aanraking een golf van opwinding kon veroorzaken. Daarna ging ze me heerlijk pijpen wat ze afwisselend en diep deed. En niet te vergeten ze nam werkelijk alles mee. Daarna maar 1 standje gedaan want ze nam de controle en in cowgirl, werd het afgemaakt een ervaring die niets minder dan onvergetelijk was. Ze gaat me zeker weer terugzien!!