Squirten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ziet er niet perse verkeerd uit ondanks dat ze wat ouder is. Alleen wel wat uit de richting voor mij.

Stukje rijden is niet erg, maar dan wil ik wel overtuigd zijn van de kwaliteit. Oudere dames zijn dan helaas niet echt m'n type. Toch bedankt voor de bijdrage, ongetwijfeld passend voor een ander.
 
Some ladies can do it but don't advertise it. I always do trial and error. Start by asking your favorite lady and also need some mutual click
Nu... er zijn er ook waarbij je alleen maar 'de juiste snaar' hoeft te bespelen hoor... en ze gaan als een brandspuit!

Dat zijn ook niet zelden echte 'furies' in bed... je moet ze dus wel aankunnen als man!
 
Nu... er zijn er ook waarbij je alleen maar 'de juiste snaar' hoeft te bespelen hoor... en ze gaan als een brandspuit!

Dat zijn ook niet zelden echte 'furies' in bed... je moet ze dus wel aankunnen als man!
Dat zijn diegene die ik zoek. Zeer zeldzaam.
Krissie was vroeger zo (die van de camper in Genk), en "Chayenne" bij House of Pleasure ook;
Beide nietmeer actief spijtig genoeg.
 
Nu... er is natuurlijk altijd nog Luna...
Ontvangt maar af-en-toe in Harelbeke en plaatst enkel dan haar Redlights add met enkele data. Maar... als je die te pakken krijgt... Man! Ze squirt je letterlijk helemaal onder! (als je dat zou willen natuurlijk)

 
Sharon en Daphne waren ook squirt toppers. Jammer dat ze beiden gestopt zijn.
Binnenkort een aantal andere dames proberen.
Jammer genoeg speelt de afstand ook mee, en het budget igv Luna Harelbeke. Ik heb een limiet/u waar ik niet over ga.
 
Sharon en Daphne waren ook squirt toppers. Jammer dat ze beiden gestopt zijn.
Binnenkort een aantal andere dames proberen.
Jammer genoeg speelt de afstand ook mee, en het budget igv Luna Harelbeke. Ik heb een limiet/u waar ik niet over ga.
Ja! Sharon Compagnion... Waw!
Wel... die Luna is net hetzelfde 'calliber' Onverzadigbaar! Haha!
 
Iemand ervaring met deze squirter ?

Of met deze (ex Playhouse Zulte):
 
Laatst bewerkt:
Nu... er is natuurlijk altijd nog Luna...
Ontvangt maar af-en-toe in Harelbeke en plaatst enkel dan haar Redlights add met enkele data. Maar... als je die te pakken krijgt... Man! Ze squirt je letterlijk helemaal onder! (als je dat zou willen natuurlijk)

kan ik alleen maar beamen! als ze ontvangt probeer ik de laatste van de dag te zijn en dan mag ze mij en het bed volledig ondersquirten! Heerlijk toch!!!
 
Jullie zijn meer dan welkom om samen een waterbed te maken en te genieten bij Dreamgirls in Bergen op Zoom! X Manon
Je bedoelt een waterballet denk ik :) . Zo jammer dat BOZ ver weg ligt voor mij.
Voor mij ligt het ook niet om de hoek, maar op een zaterdag heb ik soms wat meer (reis)mogelijkheden.
Net even de wekagenda geraadpleegd en het blijkt dat Moniek er dan toevallig eens is, maar ja, nu zit ik met een volgeplande dag...
Dus hopelijk gaat het vaker voorkomen dat Moniek of Manon er op een zaterdag is...
 
Nog squirt queens ontdekt in noord holland iemand?
Laatst was ik bij ene Marian in Lisse massage met seks, een gewone huisvrouw die reageerde op een advertentie op SJ van mij
Tijdens de massage bewerkte ik haar kut en binnen no time spoot ze
tijdens 69 weer en toen ze mijn pik begon te berijden continue, echt veel, het was kleddernat
Pis geven vond ze ook prima maar met een stijve lul kan ik niet pissen.
is zij nog beschikbaar?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan