Sperma

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doorwipper

Stamgast
446
27/10/21
323
24
Dat sperma met een zaadlozing door de urinebuis naar buiten komt met een snelheid van 45 kilometer per uur, en dat het theelepeltje sperma dat gemiddeld naar buiten komt maar liefst 400 miljoen zaadcellen bevat, wisten we al! Maar is sperma gezond voor een vrouw om door te slikken, kan me voorstellen dat je per dag 10-15 snikkels leegzuigt je geen eetlust meer hebt. Of zie ik dat niet goed? Goor graag uit puur interesse

10-15 had ik soms al in 1 uur (blowbangs). Mijn dagrecord staat op 30 en geloof me dat geeft alleen maar trek in meer :). Bij Wendy Somer viel me ooit de eer te beurt dat ik de in glazen opgevangen zaadlozingen van haar team van 6 meiden van hun lijf mocht likken (bij elkaar toch ook wel iets van 10 ladingen los nog van de lik momenten tussendoor) en toen de eetpauze aanbrak met heerlijke salade, soep en ragout was er niemand die zo vaak aanschoof voor nog een bord als ik.. was ook heerlijk :).

Een uitgebreid verslag is te vinden op mijn fetlife account

Laatst bewerkt:
Een theelepeltje.. yeah right.. niet voor iedereen hoor. Vele presteren om soeplepels te vullen.

En nee.. hoe gezond het ook kan zijn, het idee om sperma te slikken van personen waar ik geen relatie mee heb is geen optie. Buiten dat.. ik hou niet zo van die ziektes die er in kunnen zitten.

So.. ik eet wel wat meer groente!

Een theelepeltje.. yeah right.. niet voor iedereen hoor. Vele presteren om soeplepels te vullen.

En nee.. hoe gezond het ook kan zijn, het idee om sperma te slikken van personen waar ik geen relatie mee heb is geen optie. Buiten dat.. ik hou niet zo van die ziektes die er in kunnen zitten.

So.. ik eet wel wat meer groente!
Soeplepels 🙄 dan hebben ze het een poosje niet gedaan of jij zuigt ze ze lekker dat ze niet stoppen met spuiten. Nooit geweten dat er zulke verschillen waren hahaha

Ik heb mij wel eens bijna verslikt, omdat er zoveel in mijn mond kwam dat het bijna niet goed ging 😄 Die man had echt een berg 😳

Maar idd er zijn grote verschillen, van enkele druppeltjes tot een verslikking 😆

Of het aan het zuigen ligt, geen idee 🤷‍♀️

Ik heb mij wel eens bijna verslikt, omdat er zoveel in mijn mond kwam dat het bijna niet goed ging 😄 Die man had echt een berg 😳

Maar idd er zijn grote verschillen, van enkele druppeltjes tot een verslikking 😆

Of het aan het zuigen ligt, geen idee 🤷‍♀️
Ach, kan je iig zeggen dat de date zuigt (pun intended)
Daarnaast wordt wel een valide punt aangedragen:
Sperma zelf bevat geen ziektes etc. Afhankelijk van de plek waar het teredht komt:
1. Prikkende ogen
2. Grondige schoonmaak met liefst een handdoek ipv tissues
En nog aantal andere locaties

Daarnaast zoals al eerder aangestipt:
Soeplepels bestaan niet:

Ook al trek je als man jezelf een bepaalde tijd niet af, na ongeveer 3 dagen vernieuwen de zaadcellen zich.
Wat extra info

Terug
Bovenaan Onderaan