Vind het wel grappig hier zwart-wit idd een soort tweedeling te lezen tussen de mannen voor wie het min of meer vooral fysiek is (zak legen types) en mannen voor wie meer andere dingen ook belangrijk zijn (wat uiteraard alsnog fysiek is, maar voor groot(er?) deel eigenlijk mentaal)...
Vanuit mezelf gezien vind ik het altijd wel opmerkelijk dat ikzelf btj schipper tussen deze extremen. Zo nu en dan loop ik tegen een aardige PSE aan en ga ik terug puur en alleen om te neuken; dan zijn mijn gedachtes voor-tijdens-na ook echt alleen maar omtrent genieten van het vlees (dat er in mijn herinneringen bwvs geen woord gesproken is). Terwijl ik bij andere dames dat aspect meer op de achtergrond heb (want uiteraard wel noodzakelijk dat ze me opwind!), maar dat ik dan voor-tijdens-na de 'date' eigenlijk meer met andere dingetjes bezig ben.
Kan zo achterlijk zijn als iemands schaterlachje of andere trekjes schattig vinden, of vaak dingetjes die ze zeggen...laatst bijv. een dame; als ik wat zei waarvan ze dacht dat het bullshit was dan kneep ze in mijn neus en zei ze 'pinokkio' (met een soort van baby wangetjes knijpen gezicht en stem ebij) dat verbaasde me / wist niet hoe te reageren maar vond het ergens wel hilarisch; net dat btj extra 'karakter' bovenop een lekkere kont...denk dat ik uiteindelijk meest plezier haal uit dat soort dingetjes; goede sex, btj lachen, btj leuke dingetjes in iemand zien; voor mij net wat meer preferabel dan alleen maar aan die kont denken