De reden om te wandelen is voor een ieder verschillend. Ik merk op dit forum ook veel gaan voor aandacht van een vrouw , haar liefste klant willen zijn , en haar leren kennen.Dit kost natuurlijk een aardig bedrag.
Zelf wandel ik echt voor de spanning , nog meer voor de geilheid denk ik. Ben ik echt geil en kan ik niet slapen daardoor , dan geef ik er wel een slinger aan , net zo makkelijk.
Het wandelen , met cardates , of nieuwe dames in SKW of een bar of een gangbang met altijd bijzondere ervaringen , zowel goed als slecht daar kik op. Steeds naar een vaste (prof) dame , of hetzelfde kamertje in een privehuis daar ben ik snel op uit gekeken.
Dus wel nieuwsgierig naar nieuwe dames , maar niet zo naar hun prive
Ik hoef niet te weten waar ze op kleuterschool hebben gezeten enzo.
Dus dat is beetje de achtergrond van mijn wandelleven en wat ik zoek.
Lees ook graag die van een ander hoor!
Zelf wandel ik echt voor de spanning , nog meer voor de geilheid denk ik. Ben ik echt geil en kan ik niet slapen daardoor , dan geef ik er wel een slinger aan , net zo makkelijk.
Het wandelen , met cardates , of nieuwe dames in SKW of een bar of een gangbang met altijd bijzondere ervaringen , zowel goed als slecht daar kik op. Steeds naar een vaste (prof) dame , of hetzelfde kamertje in een privehuis daar ben ik snel op uit gekeken.
Dus wel nieuwsgierig naar nieuwe dames , maar niet zo naar hun prive
Ik hoef niet te weten waar ze op kleuterschool hebben gezeten enzo.
Dus dat is beetje de achtergrond van mijn wandelleven en wat ik zoek.
Lees ook graag die van een ander hoor!