Recensie Spanje, Calpe - Maya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blacktiger

Wandelaar
32
15/11/22
10
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.loquosex.com/cachonda-calpe-benissa-641985905-2.html/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De hele dag opgewarmd door de Spaanse zon, bracht mij later op de avond bij deze dame. De locatie is in de straat aan de achterkant van het Aitana muebles gebouw. Net appartement, kleine gezellige slaapkamer. Deze kleine dame, ik schat 1.50m, was voorzien van een heerlijke echte B cup zacht en stevig. Ze had een soort nachtkleedje aan en geen slipje, ze liet zich overal betasten toen ze het geld in een schuifje stak stond ze voorover en kon ik haar mooie billen zien en haar spleetje.
Het sein in mijn broek was geven, kleren uit en een ducha rapido. Terug in de kamer haar op het bed gelegd en beginnen kussen (geen tongzoenen) ik had het gevoel of ik had handen te kort om haar lolita lijfje overal te kunnen betasten. Lekker beffen, spelen met de tietjes, ik stelde een 69 voor en ze ging er ook op in. Ze pijpte te zacht in begin, maar ze versnelde toen ik haar wat heviger begon te likken. Normaal kom ik nogal moeilijk klaar met pijpen maar nu was het snel gebeurd te snel, ze deed de condoom eraf en veegde me proper met een doekje. Ik likte haar gewoon verder, nog één ding wilde ik doen, come on my face baby. Ze draaide zich om en kwam op mijn gezicht zitten, een lekker geschoren jonge poes over je gezicht voelen glijden en ze nog laten genieten ook.
Zeker voor herhaling vatbaar deze kleine duivel, alleen zorgen dat ik niet te vlug meer klaar kom, volgende keer een uurtje nemen. Ze gaf nog mee dat ze met een volledig uur wel zal tongzoenen.
We zullen zien.

Terug
Bovenaan Onderaan