Algemeen Spanje, algemeen - websites voor DVPs 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat er nog een populaire site is in Spain
Beetje vergelijkbaar met kinky.
Laat maar eens weten wat de vakantie gangers er van vinden.

Laatst bewerkt:
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat er nog een populaire site is in Spain

Mocht het lukken laat ik het wel weten. Zit nu in lloret. Via destacamos al 2x gescoord, maar ook 1x mindere ervaring.

Het uurtarief ligt rond de 100e. Pzc is niet standaard, maar vaak wel inbegrepen. CIM niet altijd mogelijk en kost extra als het wel kan.

Eerste dame vroeg 150e p/u en daar zat pzc incl cim bij. 2x klaar komen.

tweede was half uur en heerlijke pzc gevolgd door prone doggy(mc) tot einde.

Mindere ervaring was een dame die op de kamer ineens andere prijzen door geeft en meer wilt hebben. Mijn geld terug genomen en vertrokken. Wel balen, want het was echt wel een mooie meid maar is tegen mijn principes als ze plots afspraken veranderen.

Tip: Gebruik google translate en geef het ook aan dat je het gebruikt. Met enkel Engels wordt er amper gereageerd of alleen wat standaard info zoals prijzen door gegeven. Ze spreken hier amper Engels al vind ik dat voor wen toeristen omgeving wel apart.

Zal kijken of ik nog een keer kan scoren en zal de nieuwe site hiervoor gebruiken.

Laatst bewerkt:
Destacamos.com en luoquosex.com zijn inderdaad twee sites die men kan gebruiken, doe ik ook van tijd tot tijd.
Daarnaast maak ik gebruik van Nuevoloquo.ch.

Deze site wordt sinds de wetswijziging van vorig jaar, in Zwitserland gehost. Pasion.com was ook goed maar is wegens de wetswijziging gestopt.
Wat gezien kan worden als een Spaanse "Girlsreview" is de site "foropl.com"

diegenen die de Spaanse taal niet machtig zijn, kunnen Google Translate gebruiken maar dat komt niet altijd overeen met wat bedoeld wordt.

Ben vanmiddag bij

langsgeweest.

Niet de meeste reviews op Sexomercadobcn maar wel overwegend positief. En ze zit dicht bij mijn hotel wat het makkelijk maakt om even aan collega's te ontsnappen.

Man man man. Waarom heb ik dat soort geluk nou nooit in Nederland? Wat een beest zeg. Alles passeerde de revue en uiteindelijk met CIM afgesloten… Lang geleden dat ik zo intens klaargekomen ben.

Ook echt een mooie vrouw. Intelligent, goed Engels, grappig. En echt een hele goed GFE. Vanaf het moment dat ik binnenstapte hing er een vibe alsof we vriendje en vriendinnetje waren.

Wmb een aanrader als je in Barcelona bent. Staan een hoop oude foto's op sexomercado maar die op Girlsbcn zijn wel recent.

Goede tip deze website. Ik was in Orvieto en had nog wel even zin in een potje Spaanse sex. Snel contact gelegd via WhatsApp. Twee dames wilde niet naar het hotel komen. Uiteindelijk de derde wel maar ik moest €180,- betalen + taxi kosten. Ik wil geen Carte blanche geven voor de taxi en heb een voorstel gedaan voor een all in prijs van €200,-. Eerst was er nog wat gedoe over een aanbetaling via een Spaanse app. Maar na een korte video call vertrouwde ze de zaak voldoende om mijn kant op te komen. Tijdens het appen was duidelijk dat de Braziliaanse schone alleen Spaans en Portugees sprak. Ik heb aangegeven dat de taal van liefde en geld universeel is en dat was ze helemaal met mij eens.

Een goed half uur later klopte ze discreet op mijn kamerdeur. Een pracht exemplaar! Een fantastisch sportief en afgetraind lichaam. Enige nadeel was haar duckface. Ik hou niet zo van opgespoten lipjes.

Na de financiële afhandeling vraagt ze mij haar jurkje los te ritsen. We duiken het bed op en ze geeft me een serieuze deeptroat pijpbeurt. Heerlijk nat en terwijl ze hem helemaal in haar mond heeft likt ze nog even aan mijn ballen. Ik moet mijn best doen om niet meteen mijn kruit te verschieten.

Na het pijpen leg ik haar op haar rug en lik haar kutje. Ze heeft als verrassing ook nog een vrij grote clitoris wat ik hartstikke geil vind. Ze geniet er met volle teugen van. Daarna nog even wat standjes en ze doet haar uiterste best als ze erboven op zit.

Kortom dankzij de tips van dit forum nog een mooi Spaans Sex avontuur beleefd met een Braziliaanse schone.

Terug
Bovenaan Onderaan