Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenheb je het geprobeerd?Nathalie zou binnenkort (ik dacht deze week) terugkomen.
Ik heb haar daar echter vorig jaar ook nooit gezien.
Iemand ervaring met haar?
Is er al iemand bij Inez geweest?
Tja, dat zal nooit veranderen.Soraya blijft de topper
Ben jaloers op je!!!! kijken voordat ik weer vertrek naar het buitenland ff een afspraak kan inplannenTja, dat zal nooit veranderen.
Heeft ze gisteren weer eens laten voelen
Ik herken het helemaal!ik mis een beetje het kwaliteitsmerk van Soraya op de line-up in het laatste jaar
Oef... Ik dacht al dat ik te veeleisend was geworden...Ik herken het helemaal!
Ik heb net hetzelfde gevoel.
Sofia was zeker okWie is er een aanrader voor pijpen zonder en tongzoenen?
OK. Pijpen ze ook allemaal goedAlle Dames pijpen zonder, Soraya, Katy, Sofia, Inez, Lola, Aicha, Mia.
Ik heb daar nog nooit een slechte ervaring mee gehad bij Soraya's. Al moet ik toegeven dat nog niet het geluk gehad heb om ze allemaal te ontmoeten . Zo blijft o.a. Soraya op mijn verlanglijstje staan….OK. Pijpen ze ook allemaal goed
En tongzoenen?
Persoonlijk vind ik dat wel, af en toe is het wel leuk en anders.Is een uurtje jacuzzie het geld waard?
Met welke dames heeft u dit reeds gedaan?Persoonlijk vind ik dat wel, af en toe is het wel leuk en anders.
Als je het kan missen en het zit in budget is 1.5 / 2 uur wel nodig voor de jacuzzi service dan kan iedereen lekker relax aan doen.Met welke dames heeft u dit reeds gedaan?
Misschien een stomme vraag maar, Gebeurt alles in en rond de jacuzzi,staat er een bed?