Recensie Soraya, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wel gisteren nog eens het zoveelste bezoekje gebracht aan onze super Soraya, speciaal
gelegenheidje dat we te vieren hadden, tja ik val in herhaling steeds opnieuw verbaast ze
me met haar inzet, goede humor en zorg om samen een toptijd te hebben.
En ze laat je niet los als ze niet gewonnen heeft 🤪 🤪 🤪 details schrijf ik nooit, ieder van
ons is verschillend, één ding is zeker als je haar aanvoelt en begrijpt, ze kent zoals ik ze ken
heb je steeds de tijd van je leven. En slaap je goed 's avonds.

shokran Habibti

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tweetal weken geleden had ik het geluk dat Soraya vrij was, zodat ik sedert voor Corona nog eens haar kon boeken. Het was zoals hier zo vaak beschreven: een combo tussen GFE en PSE. Ze maakte er ook een punt van om me twee keer te laten komen. Gedreven dame die alles geeft wat ze in zich heeft! Soraya is ook iemand waar je een heel goed gesprek mee kan hebben.

Een tweetal weken geleden had ik het geluk dat Soraya vrij was, zodat ik sedert voor Corona nog eens haar kon boeken. Het was zoals hier zo vaak beschreven: een combo tussen GFE en PSE. Ze maakte er ook een punt van om me twee keer te laten komen. Gedreven dame die alles geeft wat ze in zich heeft! Soraya is ook iemand waar je een heel goed gesprek mee kan hebben.
ben al meerdere keren langs geweest, droom nog altijd om Soraya eens te ontmoeten voor een rendez-vous. Moet echt een belevenis zijn als ik al die goede feedback lees.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk eens '"binnen geraakt" bij Soraya, letterlijk en figuurlijk dan. Gisteren op goed geluk een DM gestuurd met de vraag of ze voor vandaag vrij was, en dit bleek het geval.
Deze ochtend nog even bevestigd via WhatsApp.
Ik zag bij het parkeren dat ik niet de enige was die aankwam, mij nog even aan de kant gehouden en dan aangebeld. The lady of the house kwam zelf de deur openen in een mooie outfit, met een paar zwarte nylons en kousenbanden.
Zwarte nylons....dan ben ik eigenlijk al verkocht....

Samen naar boven gegaan en afgerekend, door de drukte zijn we een goeie 15' later begonnen, maar hier werd wel degelijk rekening mee gehouden, top.

Tussentijds nog gehoord dat Soraya vlotjes 4 talen spreekt, intelligente dame, en kennis gemaakt op de gang met de andere meiden des huizes.

Na een wasje in de badkamer (ik had op voorhand een douche genomen thuis) begonnen. Soraya vliegt er van de eerste minuut in, normaliter ga ik eerder voor pure GFE en vanilla, maar ik kon het wel apprecieren, ik kon overigens niet anders dan gewoon volgen.
Op de knieen pijpen, op het bed tussen de borsten, tussen de billen, pussygliding, alles passeerde de revue. Soraya geeft zich 100% en danst over je heen. Lenige meid, wou dat ik nog zo lenig was.
Tussentijds had ze gevraagd of ik 1x of 2x wou klaarkomen. Aangezien ik een snelle schieter ben, aangegeven voor 2x. Geen enkel probleem.
Na de eerste ronde een massage gehad, waar ze me kunstig terug hard heeft gemaakt, deze meid weet hoe ze een lid hard maakt, rubbertje errond en even geneukt op de massagetafel, overgegaan naar het bed en aldaar na een tijdje een 2de maal klaargekomen. Blijkbaar was dit niet voldoende, want na haar een tijdje nog te hebben geplezierd, terug een rubber errond en gegaan voor een derde maal. Deze meid is onverzadigbaar.

Dit is effectief de eerste maal dat een dame mij 3x laat klaarkomen, en dan nog op 1u. Zelf bij dates van 2u nog nooit voorgevallen.

Nadien nog even uitblazen, was wel nodig, en na een wasje afscheid genomen. Douche was overigens ook mogelijk.
Het viel me op dat er in de straat al een andere wandelaar zat te wachten op zijn beurt :)

Topdate, en dat voor een eerste maal. Ik dacht dat Chanel (en vroeger Sharon) soms een hevige was, maar Soraya doet er nog een schepje bovenop.

Terug
Bovenaan Onderaan