- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Link naar advertentie
- www.sorayaspalace.be
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Maandag uitgebreid bezoek gepland, zullen het zeker over deze nieuwe plek hebben en heel veel plezier beleven weer, ik kan alleen maar resencies over de queen herself plaatsen, verder ontmoet ik geen andere Dames.
Zoals geschreven hiervoor was er vandaag een uitgebreide afspraak gepland, alles wat leuk, lekker, stout en zot is passeerde de revue met aandacht voor de covid regels wat zowel voor Soraya vervelend, net als voor ons maar ik respecteer enorm dat ze zich daaraan houd.
Ben niet het type dat alles neerschrijft wat er gebeurt, we weten tenslotte waarvoor we daar naar toe gaan. maar wederom een 10/10.
Zoals geschreven hiervoor was er vandaag een uitgebreide afspraak gepland, alles wat leuk, lekker, stout en zot is passeerde de revue met aandacht voor de covid regels wat zowel voor Soraya vervelend, net als voor ons maar ik respecteer enorm dat ze zich daaraan houd.
Ben niet het type dat alles neerschrijft wat er gebeurt, we weten tenslotte waarvoor we daar naar toe gaan. maar wederom een 10/10.
Laatst bewerkt: