Met al die COVID toestanden al weer een tijdje geleden dat ik de "wandelschoenen heb aangetrokken" en heel bewust naar Soraya omdat ik weet dat hygiëne daar top is en dat Soraya niet teleurstelt.
Ondanks dat het meer dan 1,5 jaar (ECHT ZO LANG AL????) geleden was dat ik nog bij haar was, wist zij nog perfect wie ik was en zij wist beter dan ikzelf wanneer ik bij haar geweest was en hoe ik het graag had. Topvrouw, je voelt je niet als de zoveelste klant in de rij, maar je krijgt echt een persoonlijke service. TOP service van een TOP vrouw.
Ik hou van de rustige aanpak en opbouwen naar een hoogtepunt.
Zonder iets te vragen nam ze me bij de hand en zei "Je sais ce que tu veux" met die guitige glimlach van haar. (ze spreekt heel goed Nederlands, maar ik hoor haar zo graag Frans spreken
).
Ze trok me tot voor de spiegel en begon uitdagend voor me te dansen, haar welgevormd kontje tegen mijn kruis aanwrijvend. Het duurde geen 2 minuten en kleine Man werd grote Jan terwijl mijn handen vrijspel hadden om heel haar lichaam strelend te verkennen. Dan draaide ze zich om en keek me aan met de mooie donkere kijkers. OMG zo een zin om te zoenen, maar dat mocht helaas niet (COVID). Vreemd, want wat later deed ze het dan weer wel, maar dat leek me een onbewaakt moment in de passie...
Ze ging op haar knieën en gaf me een blowjob zoals ik nog nooit heb gehad. Ik heb haar moeten stoppen om mij nog wat te sparen.
"Viens, lêche ma petite chatte, je veux jouir". Helemaal gek maakt ze me, maar ik liet het me geen twee keer zeggen. Een kleine 10 minuten later kwam ze schokkend klaar.
Daarna wat pauze genomen, gebabbeld over vanalles en nogwat, hard gelachen...
En dan aan het serieuzere werk begonnen. Eerst zij op mij. Daarna rolde ze op haar rug terwijl ze mij meetrok en deden we verder in missionaris. Ze weet dat ze me zot maakt door met die donkere ogen recht in mijn ogen te kijken. "Et moi j'aime les yeux bleu claire..."
Net voor ik klaarkwam bereikte ze roepend opnieuw een hoogtepunt. Ze sloeg haar handen voor haar gezicht en lachte zowaar wat verlegen... " 2 fois dans une session... pfff...
Ik weet dat er velen zijn die zeggen dat ze niet echt een GFE ervaring hebben bij Soraya, maar het is zoals ze zelf zegt: Als er een klik is, dan komt het allemaal vanzelf...
Herhalingsgevaar?? ...
...No Comment