Haarlem1969
Stamgast
Ziet er goed uit en klinkt goed. Maar gaat ze voorgoed weg dan of zo of komt ze weer terug?
Bedankt.
Bedankt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVaak genoeg bij haar geweest,op een gegeven moment is het niet meer spannend. Maar massage waren goed en intiem was ook niet slecht. Maar dat het af en toe wild was dat klopt,ze hou van geeft en gerimd te worden. Schone dameMijn laatste bezoek aan haar was wild. Ze is de beste masseuse die ik heb gehad. De laatste keer dat ik haar sprak, was ze terug op Bali. Ik weet niet of en wanneer ze terugkomt.
Wanneer gaat ze weg (en is dat definitief)? Op Kinky staat ze nog gewoon (laatste update 19-3).Koen, zij is Arabisch Indonesisch. En je moet snel zijn, want ze gaat ons verlaten. Ze geeft niet de beste massages, maar alleen voor haar unieke lichaam is ze al de moeite waard. En als je mazzel hebt, zit er inderdaad meer in.
Jawel,ga dan voor een half uurtje is ook meer dan zatIs er iemand recent nog geweest?
Op basis van de recensies haar deze week ook bezocht. Ze woont in De Pijp. Afspraak maken gaat makkelijk.Hahaha die 5 euro extra was voor de parkeer app, die ze voor me aandeed via haar telefoon die kon ik namelijk niet met mijn bankpas doen (undercover wandelaar als je me snapt haha).
Verder zeker een top ervaring maar had denk ik echt te maken met de klik van beide kanten...
Ik ben namelijk geen stereotype wandelaar... dus bij bepaalde type dames klikt het iets beter dan gemiddeld....
Maar ik zou zeker een keer langsgaan als ik jou was !! Echt een topper
Welke zijn dat hoor het graag,kan ook pmVoor mij geldt hetzelfde. Lekkere massage, erg leuk voor een keertje. Maar daar blijft het dan wel bij. Ken veel dames die een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Kon je haar ook beffen en een massage gevenIk heb de dame ook bezocht kortgeleden. Het is zeker een bijzondere verschijning met een enorm achterwerk. De massage was prettig maar weinig erotisch. Af en toe wat teasen met de nagels. Na het omdraaien volgde de happy ending wat voor mij niet zo happy aanvoelde. Erg hard met weinig gevoel. Mijn mening een ander kan dit misschien wel fijn vinden. De dame is overigens erg aardig. Voor mij in ieder geval geen herhaling.
Ben een aantal keer geweest bij haar, de spanning is eraf ,dus nu opzoek naar iets anders ideeënIk vind haar sneaky. Ze windt je expres op zodat je extra's gaat nemen. En de prijs die ze dan vraagt is fors en je moet dus echt goed onderhandelen. Beffen mag. En neuken ook. Zolang je maar betaald.
Droom massage moet je niet gaan,1x geweest ook drama, de sfeer zegt bijna allesAls ik zo de recensies lees zijn de meeste langsgegaan voor de lichamelijke vertoning i.p.v het het plezier wat ze eigenlijk moet geven. Wel beetje jammer dat ze een hoop vraagt voor alleen massage.
Zoals sommige wandelaars hierboven zijn er echt weinig masseuses die een goede erotische massage kunnen geven. Van de week even langs Katia van Droom massage geweest omdat ik in de buurt was, dat was helemaal een aanfluiting. Hield zelfs alles aan in een koude kamer.
Welke dan??Nou...af en toe zit er wel een pareltje...
Dat heb ik met Aliza die was echt top en wat ik ervan begrepen heb heeft die nu een relatie met 1 van haar klanten die ze bij Droom ontmoet heeft. Lucky basterdVorig jaar zat Niefa of Nefa, naam weet ik me niet zo goed te herinneren maar ze kon je goed berijden.