ik had al veel goeds over haar gehoord (youppi) en dacht dat het tijd was voor een bezoekje. ik kan de beoordelingen bevestigen.
Vorige donderdag op bezoek gewweest bij Sophya.
Netjes afgesproken via Wathsapp. ze reageert redelijk snel.
Nadat ik stuurde dat ik er was iopende ze de deur in een gewone jeans met topje. ik verschoot even van hoe groot ze is. Brede schouders. ik tijfelde even, maar ik kwam voor haar gereedschap en dus volgde ik haar naar boven.
meteen voor een uur afgesproken. uitkleden en op het bed liggen.
Zoals ik al zei, ik kwam voor haar gereedschap en wou deze asap tevoorchijn halen uit haar string.
en ja hoor komt overeen met de fotos. WAUW
Heb haar heel lang gepijpt zc tot ze mij omdraaide en mij begon te likken. Ze kan er wat van! ik had nood een haar en ze merkte het. Condoom om en in mijn gaatje. Doggy en achteraf om mijn rug.
Plots nam ze haar gsm bij de hand en begon ze de scene te filmen. was een beetje verbaasd en voor ik de tijd had om hier iets over te zeggen stelde ze mij gerust dat mijn gezicht nietg in beeld kwam. ik had het zo goed dat het daarbij bleef. ze heeft me echt hard genomen, ik voel ze nog steeds!. heerlijk!
plots was ze zo geil dat ze teken deed dat ik rechtop moest gaan zitten zodat ze in mijn mond kon spuiten. niet al te veel zaad maar zeer leuk om haar lul nogmaals in mijn mond te hebben.
Ze vroeg of ik me kon aftrekken zodat ook ik kon klaarkomen. Maar dit ging moeilijk, ik was nog te fel aan het genieten vaan haar lul in mijn gaatje.
toch maar klaargekomen met haar vinger als hulpmiddel
hiernaar nog even gedoucht en een sigarteje gerookt samen.
ook liet ze me de filmpjes zien die ze gemaakt had. ze heeft mij zelfs een montage filmpje doorgestuurd .
ik was er 45 min binnen iets minder dan een uur maar toch een SUPER ervaring.
ik kan ze alleen maar aanraden als je van een goede beurt houdt.
ik kan niet spreken over haar passieve kant.
ik ga in ieder geval weer.