Recensie Sophie, Maasmechelen. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pielemans

Vaste klant
219
05/01/23
208
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-angel-girl-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sophie, typisch dat er nog geen recensie was! Ze ontvangt in Maasmechelen. Inmiddels twee maal gaan feestvieren.

Eerste keer was voor de feestdagen, aangeboden alternatief voor Clara daar die te druk was. Sophie was meer dan een alternatief want het was top. Leuke petite dame, maar wel een strakke kont en heerlijke kleine tietjes. Ziet beter uit dan op sommige foto's.

Hygiëne top. Voluit tongzoenen, pzc, allemaal geen punt. Spreekt meer Engels dan de gemiddelde latina. Een arsenal aan standjes, door haar beperkte lengte en gewicht is vanalles mogelijk maar zelf neemt ze meer dan initiatief.
Harder aanpakken, keeltje dichtknijpen allemaal geen punt. Ruim 70 minuten binnen geweest met 2 keer klaarkomen.

Tweede keer wederom Maasmechelen maar in een ander pand, zelfde onberispelijke hygiëne en service. Zo licht en klein dat ik haar had opgetild,omgedraaid en vervolgens me staand laten pijpen terwijl ik haar poesje likte, leuke ervaring.

Pareltje, leuke babbel en ook actief op X/insta/onlyfans.

(Ik heb de tweede keer ook €150/60 betaald zoals de eerste keer, maar haar tarieven liggen inmiddels hoger)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan