Voormalig lid 7800
Vaste klant
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/leeuwarden/7342982-liona
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs Liona bezocht. Volgens haar info op kinky.nl werkt ze in Leeuwarden, maar via twitter laat ze weten dat ze altijd in Alkmaar werkt. Soms reageert ze op tweets of meldt dat ze aanwezig is: https://twitter.com/Liona988 De vriendin waar ze het over heeft, is denk ik Meesteres Luci Lux die op A27k2 heeft gewerkt, maar nu alleen inLeeuwarden te bezoeken valt volgens mij.
Ze heeft een heel lief karakter en heerlijke zachte billen. Ze is niet stevig maar ook niet slank. Vaak draagt ze een zwarte onepiece. Ze zoent niet, kleedt zich niet uit, en je mag haar niet vingeren of beffen. Haar borsten voelen door de kleding heerlijk aan. Als je dat laat merken, heeft ze helaas niet het idee om wat kleding te verwijderen. Ze kletst leuk mee, houdt zich aan de afspraken en laat duidelijk weten wat ze wel of niet accepteert. Ze is niet zo van het initiatief nemen. Het pijpen leidde niet tot het gewenste resultaat en ik vroeg haar me met een dildo te verwennen. Dat had vrij snel resultaat, maar meer door mijn inspanning dan door die van haar. Ik mis bij haar de interactie. En voor upselling is ze wel in ;-) Voor mij daarom geen herhalingsgevaar
Ze heeft een heel lief karakter en heerlijke zachte billen. Ze is niet stevig maar ook niet slank. Vaak draagt ze een zwarte onepiece. Ze zoent niet, kleedt zich niet uit, en je mag haar niet vingeren of beffen. Haar borsten voelen door de kleding heerlijk aan. Als je dat laat merken, heeft ze helaas niet het idee om wat kleding te verwijderen. Ze kletst leuk mee, houdt zich aan de afspraken en laat duidelijk weten wat ze wel of niet accepteert. Ze is niet zo van het initiatief nemen. Het pijpen leidde niet tot het gewenste resultaat en ik vroeg haar me met een dildo te verwennen. Dat had vrij snel resultaat, maar meer door mijn inspanning dan door die van haar. Ik mis bij haar de interactie. En voor upselling is ze wel in ;-) Voor mij daarom geen herhalingsgevaar
Laatst bewerkt: