Heeft iemand al eens afgesproken met deze dame?
Foto's zien er veel belovend uit.
Foto's zien er veel belovend uit.
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe verplicht je niet om langs te komen hé! Makkelijk oordelen over iemand uiterlijk. Ik vind het juist een mooie vrouw om te zin. Niet zo een magere lineaal. Ze ziet er ook nog eens verzorgd uit en reageert altijd op de app. Kunnen veel dames wat van leren. In privehuis is het lopende band werk. Tja is waar je waarde aan hecht.Mwa ziet er vrij dik uit! Voor mij zeker niks high class aan deze dame.
Je hebt helemaal gelijk.Ze verplicht je niet om langs te komen hé! Makkelijk oordelen over iemand uiterlijk. Ik vind het juist een mooie vrouw om te zin. Niet zo een magere lineaal. Ze ziet er ook nog eens verzorgd uit en reageert altijd op de app. Kunnen veel dames wat van leren. In privehuis is het lopende band werk. Tja is waar je waarde aan hecht.
Ik heb app contact met haar om een afspraak te maken en ze reageert snel en komt leuk over. Iemand beoordelen om zijn uiterlijk vind ik echt super triest!Waar is je recensie dan @Dennis1980?