Recensie Sophie/Chloe, Den Haag (voorheen Amsterdam) 3,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand deze vrouw nog wel eens gezien de laatste tijd. Of komt ze niet meer naar Amsterdam?

Blijkbaar heet ze nu dus Olivia

https://www.kinky.nl/advertenties/5424607-olivia#overview

Ik twijfel nog of het wel dezelfde vrouw is. Maar ik heb haar bijna 3 jaar geleden voor het laatst gezien. Toen kort haar.
In haar gezicht is ze wel wat ouder geworden. Maar ik herken wel trekjes van toen. Dus ik denk dat dit haar toch is.

Heeft iemand deze vrouw nog wel eens gezien de laatste tijd. Of komt ze niet meer naar Amsterdam?

Blijkbaar heet ze nu dus Olivia

https://www.kinky.nl/advertenties/5424607-olivia#overview

Ik twijfel nog of het wel dezelfde vrouw is. Maar ik heb haar bijna 3 jaar geleden voor het laatst gezien. Toen kort haar.
In haar gezicht is ze wel wat ouder geworden. Maar ik herken wel trekjes van toen. Dus ik denk dat dit haar toch is.
Ja, dit is dezelfde dame. Ik bezocht haar enige tijd geleden in Den Haag met haar verhoogde prijzen. Ja, ze ziet er een beetje ouder uit, ze bereikt de 40 denk ik, maar ze ziet er heel goed uit voor haar leeftijd.

Ik heb haar meerdere keren bezocht, de laatste keer toen ik haar bezocht, vertelde ze me dat ze geen ontvangstlocatie in Amsterdam kon vinden, anders was ze liever in Amsterdam, omdat ze veel meer klanten in Amsterdam heeft.

De grootste reden dat ik haar bezocht met haar hogere prijzen is omdat ik haar service elke keer dat ik haar bezocht erg goed vond.

Ik had haar echt na 3 jaar niet meer direct herkend. Alleen toen ik alle foto's goed ging kijken zag ik wel bekende trekken in haar gezicht. Toen had ze ook kort haar. Nu ouder geworden in haar gezicht maar nog steeds een mooie dame.

Toen ik 3 jaar geleden bij haar was, was ze niet op rimmen ingesteld. Beetje wat Gunther zei. Een beetje doorsnee muts. Maar wel in de goede zin van het woord. Een 7 of 7,5 en een leuke tijd bij haar.

Het meeste wat me is bij gebleven is dat we samen gingen douchen dat de douchknop afbrak en dat de hele vloer onderliep omdat het water niet wegging. Was wel grappig. Ze is een beetje braaf zelfs. Maar wel leuk en aardig. Zou haar nu nog wel een keer na 3 jaar willen bezoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan