- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8090266-sophie
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Sophie heb ik vorig jaar ontmoet tijdens haar eerste werkbezoek aan ons landje. Ze ontving in een toen populair hotel. Inmiddels komt deze Braziliaanse regelmatig naar Amsterdam en is ze in appartementen te vinden.
Zo op het eerste gezicht een classy dame, spreekt goed Engels. Ze vertelde dat ze dit werk na een break van een aantal jaar weer had opgepakt.
Het is duidelijk een dame die weet wat ze doet en van haar werk kan genieten. Dit werd uiteindelijk zeer duidelijk en vervolgens werd ik voor haar hoogtepunt bedankt door flink oraal onderhanden genomen te worden. Hierbij wordt weinig overgeslagen. Haar advertentie geeft al aan dat ze houdt van rimmen en dit doet ze dan ook heerlijk. Je zou denken dat zo'n meid dan ook wel een behoorlijke prostaat massage geeft, maar helaas viel dat tegen. Een gretige cim was de perfecte afronding van een heerlijk eerste uurtje met deze dame.
Zo op het eerste gezicht een classy dame, spreekt goed Engels. Ze vertelde dat ze dit werk na een break van een aantal jaar weer had opgepakt.
Het is duidelijk een dame die weet wat ze doet en van haar werk kan genieten. Dit werd uiteindelijk zeer duidelijk en vervolgens werd ik voor haar hoogtepunt bedankt door flink oraal onderhanden genomen te worden. Hierbij wordt weinig overgeslagen. Haar advertentie geeft al aan dat ze houdt van rimmen en dit doet ze dan ook heerlijk. Je zou denken dat zo'n meid dan ook wel een behoorlijke prostaat massage geeft, maar helaas viel dat tegen. Een gretige cim was de perfecte afronding van een heerlijk eerste uurtje met deze dame.