Jetsterpandemonium
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-5.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met deze dame. Was een leuke en aparte ervaring. Eerst en vooral was ze super aangenaam in de omgang bij het binnenkomen. In feite zouden er hier ook punten of sterren op gegeven moeten worden. Dan gaf ik hiervoor wel een 5. Ze was gewoon vriendelijk en geraakten snel aan de praat. Ze was gaan shoppen en begon haar kledij te tonen. Ik moest eerlijk mijn mening geven wat ik het liefst zag. Naakt in en uit een kleedje. Het was prettig om te zien en was wel eens verfrissend om als een man ipv een nummer behandeld te worden.
Toen begon ze al staand een lapdance te geven en me wat uit te dagen. Eens op het bed begon ze te pijpen. Ze bewoog haar tong ritmisch rond mijn eikel op de bachata/r&b muziek. Deepthroat was geen enkel probleem en deed ze vanzelf. Toen kwam ze cowgirl gewijs op mij zitten en reed een paar rondjes. Ik had de indruk dat ze het zelf prettig vond want plots gebeurde het volgende...
Ze haalde het condoom eraf en ging naar de kast om er iets uit te halen. Ik vroeg wat er gebeurde. En ze zei: Relax... you'll enjoy it. Ze haalde haar vibrator mee naar bed en begon op haar toestel te rijden. Terwijl ze masturbeerde raakte ik bij haar een paar erogene zones aan zodat ze nog wat meer genoot. Terwijl ze dit deed, gaf ze mij een ongelofelijk goeie handjob. Ze bouwde het goed op en ik kwam dan ook op deze manier klaar.
Kortom een ietwat aparte maar leuke ervaring.
Toen begon ze al staand een lapdance te geven en me wat uit te dagen. Eens op het bed begon ze te pijpen. Ze bewoog haar tong ritmisch rond mijn eikel op de bachata/r&b muziek. Deepthroat was geen enkel probleem en deed ze vanzelf. Toen kwam ze cowgirl gewijs op mij zitten en reed een paar rondjes. Ik had de indruk dat ze het zelf prettig vond want plots gebeurde het volgende...
Ze haalde het condoom eraf en ging naar de kast om er iets uit te halen. Ik vroeg wat er gebeurde. En ze zei: Relax... you'll enjoy it. Ze haalde haar vibrator mee naar bed en begon op haar toestel te rijden. Terwijl ze masturbeerde raakte ik bij haar een paar erogene zones aan zodat ze nog wat meer genoot. Terwijl ze dit deed, gaf ze mij een ongelofelijk goeie handjob. Ze bouwde het goed op en ik kwam dan ook op deze manier klaar.
Kortom een ietwat aparte maar leuke ervaring.